![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ser DERBY er den første Premier team, alltid være relegated i mars har jeg aldri tenkt id noensinne se et team relegated så tidlig med et mål forskjell på -51 og med bare 11pts. er dette fordi de kom opp uforberedt kjøpe spillere 3 uker før starten av sesongen, eller er dette på grunn av mesterskap playoffs, nå gjør noen mennesker krever at bare de tre øverste er forfremmet.
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vet ikke om engelsk fotball beklager
| |||
| |||
| Vel gaza14 jeg dont ikke mye om skotsk fotball, men jeg ser Gretna `s boble har sprekker og at de er relegated med bare 6pts og -46 mål diff og at Rangers er gange unna med tittelen
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ahh gjør meg se dårlige vil du ... yeah dvs alt jeg har ![]() yeah Gretna er blakk, men blir holdt gå til da slutten av sesongen og forhåpentligvis Dunfermline går sikkerhetskopiere men dvs et stort hvis. |
|
| |||
| |||
| jeg dont koblingen fotball: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skotsk fotball suger sin all Rangers v Celtic
| |||
| |||
| Jeg vet m8 trodde hjertet skulle blande den med med store to i opp der, men jeg tror eieren kom i veien, ringer team valg og skyting lederen tidlig, team captain threating streik handling, alt når galt, men vi kan leve og lære
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| så rett Ciaran de burde flytte dem til Premier League, og de vil da være bunnen der og vi kan få noen gode spill. Dessverre england wont godta dem ![]() Kanskje de kan dra til Afghanistan det er noe rom |
|
| |||
| |||
| Jeg antar du ikke en Rangers eller Celtic fan da m8, men hvis de gjorde gå til Prem Jeg tror de ville være minst midten av tabellen
|
| |||
| |||
| ueah men de ville ikke være her og vil gi andre lag penger. som vet om de hadde flyttet før Gretna kan fortsatt gå etter sesongen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fotball fans: Hvem støtter dere? | HistoryGirl | Av Emne Diskusjon | 17 | 4 januar 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 3 nov 2007 16:52 |
| Amerikansk Fotball At Wembley | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Så fotball sesong er rett rundt hjørnet ... | slipend | Av Emne Diskusjon | 8 | 18 oktober 2007 13:47 |
| Fotball! | dodgyant | Av Emne Diskusjon | 1 | 11 desember 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |