![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag ser DERBY är de första Premiership laget någonsin degraderas i mars, jag trodde aldrig att id någonsin se ett lag degraderas så tidigt med ett mål skillnad på -51 och med bara 11pts. är det därför att de kom upp oförberedd köpa spelare 3 veckor före början av säsongen, eller är det på grund av mästerskapet Playoffs, nu gör vissa människor kräva att endast de tre bästa främjas.
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vet inte om engelsk fotboll ledsen
| |||
| |||
| Tja gaza14 jag dont inte mycket om skotsk fotboll men jag ser Gretna `s bubblan har sprängindex och att de degraderas med endast 6pts och en -46 mål skillnad och att Rangers går iväg med titeln
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| ahh gör mig ser dåligt kommer du att ... yeah thats allt jag har ![]() yeah Gretna är pank men hålls pågår tills dess slutet av säsongen då förhoppningsvis Dunfermline kommer att gå upp men thats ett stort om. |
|
| |||
| |||
| jag dont länk fotboll: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skotsk fotboll suger dess alla Rangers mot Celtic
| |||
| |||
| Jag vet M8 trodde hjärtat skulle blanda det med med de stora två där uppe men jag tror att ägaren kom i vägen, ringer team selections och bränning driftsledaren tidigt, lagkapten threating strejk, allt när fel men vi kan leva och lära
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| så rätt Ciaran de skulle flytta dem till Premier League och de skulle då vara botten där och vi kan få några bra spel. tyvärr england brukar godta dem ![]() kanske de kan åka till Afghanistan det finns utrymme |
|
| |||
| |||
| Jag antar att du inte Rangers eller Celtic fan sedan M8, men om de fick gå till Prem Jag tror att de skulle vara minst mitten av tabellen
|
| |||
| |||
| ueah men de skulle inte vara här och skulle ge andra lag pengar. vem vet om de hade flyttat innan Gretna fortfarande kan gå efter säsongen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fotbollsälskare: Vem stöder ni? | HistoryGirl | Off Topic Discussion | 17 | 4 januari 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 3 november 2007 16:52 |
| Amerikansk fotboll på Wembley | evilfantasy | Off Topic Discussion | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Så fotbollssäsong är precis runt hörnet ... | slipend | Off Topic Discussion | 8 | 18 oktober 2007 13:47 |
| Fotboll! | dodgyant | Off Topic Discussion | 1 | 11 december 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |