![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mente, at det er bedst at holde alle humor billede i en tråd:)
| |||
| |||
| Wow .... Er der ikke nogle mærkelige ord på det? Som det ser ud som den siger, "Jamen, Windows ikke starter korrekt, og nogle mærkelige ting i andet afsnit. Dens formentlig bare vinklen billedet er taget på skønt ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er den standard Windows Fejlsikret tilstand boot skærmen.
| |||
| |||
| Huh yeah. Bare sammenlignet det. Det skal vinklen billedet er taget på og sløring: / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, det viser bare hvor pålidelige vinduer er
| |||
| |||
| Ingen ord i en løgn; min 3 år gamle Toshiba Qosmio, aldrig haft et alvorligt nedbrud siden den dag jeg fik det (aldrig haft en så enten: p) Løjper XP virkelig hurtigt, ikke så meget med Vista: / |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Funny Trojan! | KanoakaVirus | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 10 januar 2009 18:26 |
| Iexplore.exe-Bad Image og rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 25. sep 2008 20:08 |
| Mac eller PC? (funny / video) | pete21 | Off Topic Discussion | 1 | 2. sep 2008 14:33 |
| Funny! | SgtJohnDoe | Off Topic Discussion | 3 | 22. sep 2007 19:16 |
| Funny støj nær eller fra min CPU | ghbnic | General Hardware Chat | 1 | 10. sep 2007 01:26 |
| Thread Tools | |
| |