![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänkte det är bäst att hålla alla humor bild i en tråd:)
| |||
| |||
| Wow .... Är inte det något konstigt ord på det? Som det ser ut som det står "Tja, Windows startade inte korrekt" och en del konstiga saker i andra stycket. Dess förmodligen just den vinkel som bilden är vidtas på men ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är standard felsäkert läge boot skärmen.
| |||
| |||
| Huh ja. Bara jämfört det. Det måste vara den vinkel som bilden är vidtas på och suddas ut: / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, det bara visar hur tillförlitlig fönstren är
| |||
| |||
| Inga ord i en lögn, min 3 år gamla Toshiba Qosmio, aldrig haft en allvarlig olycka sedan den dag jag fick det (aldrig haft en sedan antingen: p) Runs XP riktigt snabbt, inte så bra med Vista: / |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Funny Trojan! | KanoakaVirus | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 10 januari 2009 18:26 |
| Iexplore.exe-Bad Image och rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 25 sep 2008 20:08 |
| Mac eller PC? (roligt / video) | pete21 | Off Topic Discussion | 1 | 2:a sep 2008 14:33 |
| Kul! | SgtJohnDoe | Off Topic Discussion | 3 | 22 sep 2007 19:16 |
| Funny buller i närheten eller från min CPU | ghbnic | General Hardware Chat | 1 | 10:e sep 2007 01:26 |
| Thread Tools | |
| |