![]() |
|
| |||
| |||
| Disse er alle gode videoer |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat: gjorde mig klukle Mit system: Første OC
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat: sit for at vise, hvordan du reagerer, når kontaktet af medierne for eventuelle olieudslip etc
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| meget interessant. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat: minder mig om, vil farrels jord dame sketch, den måde, han gør det yngre mennesker synes større ![]() awesome finde!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| http://www.ebaumsworld.com/video/watch/231325/ oh my! ser det indtil udgangen det netop viser, hvorfor fora gerne CJ eksisterer fordi theres så lidt computer viden derude
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Top Secrit
|