![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.innergeek.us/geek-test.html Jeg tror, du er nødt til at være en nørd til at fortsætte. Kortere en: http://www.armory.com/tests/geek.html
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Søde ikke så meget af en nørd, som jeg troede, at jeg gerne være! Kun 30,2%, men Im kun 19% 'Unik'!!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| 12,62327% - Geekish Tendenser , der tog til længe mennesket Jesus Kristus im sent at hente min kæreste op lol |
|
| |||
| |||
| Yeh men ikke var det betale sig? Nu kan du gå fortælle hende, hvad en ikke-nørd du er!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| < |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fik hele 5,7%! yay! Jeg var bedre på den anden en
De svaret "ja" til 14 af 129 spørgsmål, hvilket gør dig 89,1% nørd ren, og det er, du er 89,1% ren i nørd domæne (du har 10,9% nørd i dig). Din Weirdness Factor (AKA Uniqueness Faktor) er på 8%, baseret på en sammenligning af dine testresultater med 191.614 andre bemærkninger til denne test. Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Du kan gå ud og ansigt verden derfra!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Burn Test, New stresstest Program | serverguy | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7. sep 2008 07:48 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 marts 2008 18:35 |
| Weird System Config Fejl - God Geek Challenge! X3 | GMB | Virus, Spyware & Sikkerhed | 12 | 25 januar 2008 23:57 |
| Heya, nye nørd her:) | Gazmondo | Indføre Yourself Her | 3 | 5 december 2007 06:31 |
| Ny Geek! | Jay Joel | Indføre Yourself Her | 8 | 13 november 2007 07:17 |
| Thread Tools | |
| |