![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.innergeek.us/geek-test.html Mielestäni sinun pitää olla nörttisi sitkeys. Lyhyemmät yksi: http://www.armory.com/tests/geek.html
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Sweet ei niin paljon, että nörttisi kuin luulin, I'd olla! Vain 30,2%, vaikka Im vain 19% "ainutlaatuinen"!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| 12.62327% - Geekish suuntauksia että kesti kauan mies Jeesus Kristus im myöhäistä valita tyttöystäväni ylös lol |
|
| |||
| |||
| Yeh, mutta ei se sen arvoista? Nyt voit mennä kertomaan hänelle, mitä ei-pelle olet!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| < |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on koko 5,7%! yay! Tein paremmin toinen
Olet vastannut "kyllä" 14 129 kysymyksiä, minkä te 89,1% nörttisi puhdasta, se on, olet 89,1% puhdasta, että nörttisi verkkotunnuksen (sinulla on 10,9% nörttisi sinuun). Sinun Weirdness Factor (AKA ainutlaatuisuus Factor) on 8%, vertailun perusteella testisivullasi tuloksia 191614 muiden asian tässä testissä. My System: ubr pelaamista tietokone
|
|
| |||
| |||
| Voit mennä ulos ja kohdata maailma sitten!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Intel Burn Test, New Stresstest Program | serverguy | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. Sep 2008 07:48 |
| WPM testi! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29th Mar 2008 18:35 |
| Oudot System Config virheet - Hyvä Geek Challenge! X3 | GMB | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 25 Jan 2008 23:57 |
| Heya, uusi nörttisi tästä:) | Gazmondo | Esittele itsesi Täällä | 3 | 5. Joulukuu 2007 06:31 |
| Uusi Geek! | Jay Joel | Esittele itsesi Täällä | 8 | 13. marraskuu 2007 07:17 |
| Thread Tools | |
| |