![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.innergeek.us/geek-test.html Jag tror man måste vara en nörd att framhärda. Kortare en: http://www.armory.com/tests/geek.html
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sweet inte så mycket av en nörd som jag trodde jag skulle vara! Endast 30,2%, men Im endast 19% "Unik"!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| 12.62327% - Geekish Tendenser som tog till lång människan Jesus Kristus im sena att plocka min flickvän upp lol |
|
| |||
| |||
| Yeh, men inte var det värt det? Nu kan du börja tala om för henne vad en icke-nörd du är!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| < |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har hela 5,7%! Yay! Jag visste bättre på den andra en
Du svarade "ja" på 14 av 129 frågor, vilket gör du 89,1% geek ren, det vill säga, du är 89,1% ren i geek domän (du har 10.9% nörd i dig). Din weirdness Factor (AKA unika Factor) är 8%, baserat på en jämförelse av ditt testresultat med 191614 andra inlagor för detta test. Mitt System: ubr spel dator
|
|
| |||
| |||
| Du kan gå ut och möta världen sedan!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Intel Bränn Test, New stresstest Program | serverguy | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 7:e sep 2008 07:48 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 mars 2008 18:35 |
| Konstiga System Config Fel - Bra Geek Challenge! X3 | GMB | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 25 januari 2008 23:57 |
| Heya, ny geek här:) | Gazmondo | Presentera dig här | 3 | 5 december 2007 06:31 |
| Nya Geek! | Jay Joel | Presentera dig här | 8 | 13 november 2007 07:17 |
| Thread Tools | |
| |