![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Happy newyear! ser du frem til det eller ej? Jeg nej jeg!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ikke være den, vil jeg være beruset.
|
| |||
| |||
| Alle de bedste for det nye år til dig at parre. Ja, I `m ser virkelig frem til det. Efter det år, I `ve haft, kan tingene kun blive bedre lol. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| ya i didnt have at godt af et år enten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke havde et stort år enten, fik store planer for den næste, der ønsker det resten af indeværende år væk ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt nytår til alle!
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| GODT NYTÅR. Kan du have den bedste jul i år, og alle dine drømme |
|
| |||
| |||
| Det er for sent at ønske godt nytår. Det var den tredje måned i dette år. Anyway Godt nytår til alle medlemmer af dette forum. Det kommende år kan være fyldt med lykke og velstand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor har du interessere dig for udstationering dette? Nytår var for længe siden.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Godt nytår til alle! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januar 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alle! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad for at være her! | DCustomComputers | Indføre Yourself Her | 9 | 11. sep 2008 08:31 |
| Tilfreds? Ulykkelig? Fortæl os. | alex | Fællesskabet News & Chat | 64 | 14 februar 2008 00:26 |
| Glad for at være her | mtags244 | Indføre Yourself Her | 3 | 7 januar 2008 19:45 |
| Thread Tools | |
| |