![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gelukkig nieuwjaar! Bent u op zoek naar uit of niet? i no i am!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zal niet op, ben ik dronken.
|
| |||
| |||
| Al het beste voor het nieuwe jaar aan u om te paren. Ja, I `m echt naar uit. Na het jaar I `ve had kunnen dingen alleen maar beter lol. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| ya i didnt hebben dat goed van een jaar, hetzij |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet had een geweldig jaar, hetzij, heb grote plannen voor de komende zo willen de rest van dit jaar weg ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Happy New year to all!
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| HAPPY NEW YEAR. Mei heb je de beste van Kerstmis dit jaar en al je dromen waar |
|
| |||
| |||
| Het is te laat om wensen gelukkig nieuw jaar. Het was de derde maand van dit jaar. Anyway Gelukkig Nieuwjaar aan alle leden van dit forum. Het komende jaar kan worden gevuld met geluk en voorspoed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom heb je moeite dit bericht? Nieuwjaar is eeuwen geleden.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Happy New Year to all! | evilfantasy | Off Topic Discussie | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Alle Happy Halloween! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 10 | 1 Nov 2008 18:32 |
| Blij om hier te zijn! | DCustomComputers | Introduceer jezelf hier | 9 | 11 sep 2008 08:31 |
| Gelukkig? Ongelukkig? Vertel het ons. | linasita | Gemeenschap Nieuws & Chat | 64 | 14 feb 2008 00:26 |
| Blij om hier te zijn | mtags244 | Introduceer jezelf hier | 3 | De 7 januari 2008 19:45 |
| Thread Tools | |
| |