![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt, for et par måneder siden gik jeg og snapped en chip off mit mobo samtidig lægge et cd-drev tilbage i sprækken. Enhver mulighed for at slå det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har belastninger. Senest jeg formået at tabe en erhvervskunder perfekt god harddisk gøre det fuldstændig nytteløs. Det kostede mig en masse.
| |||
| |||
| I dunno Dave, jeg kan se, hvordan man kunne slippe en harddisk, men hvordan i verden han buste en chip off hans MoBo sætte en cd-drev i? Jeg kan bare ikke billede, lol. That's slags gerne bryde din hånd, samtidig med at chicken noodle suppe ................. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg engang sluttet en USB ADSL-modem og blæste de bundkort, hukommelse og af en eller anden grund kunne jeg kun læse hele min harddisk efter, hvis det var opdelt i 3 separate partitioner
| |||
| |||
| mener, at det var en fabrikationsfejl ... men stadig, det var bare dumt af mig ikke at se i hullet: S
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| hvordan om at opbygge hele din pc fuldt ud, vil installere hdd, og konstateringen af, at for at fjerne Caddy, er du nødt til at fjerne næsten alt fra sag ....... Måske ikke et stort et fejlpassivt som nogle, men stadig tænder nashingly irriterende! |
|
| |||
| |||
| Citat:
og en fødevarerelaterede mislykkes, så var jeg gør 'Easy Mac "Jeg gjorde ikke sætte vand i med pasta, jeg sætte skålen i mikrobølgeovnen i 30 minutter, i stedet for 3, og jeg skrev en metal ske i skålen. Det siger sig selv, den microovn og skålen ikke længere rundt ... og en pc mislykkes, hvordan om at bygge en ny pc, alt går godt, indtil den ikke vil tænde, en time senere og en masse bander senere det bliver klart, at afbryderknappen jumper var ikke på korrekt. dejlig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg skammede mig over at indrømme det, men i et øjeblik af farende & dårlig koncentration, jeg tilsluttet en HDD midlertidigt, til at trække ud for nogle data og lad kredsløb af drevet touch tilfældet.
| |||
| |||
| Jeg har brugt en bærbar Xubuntu fra Pendrivelinux. Det var ikke fungerer så godt, så jeg besluttede at gå for Kubuntu stedet. Efter downloading / kopiering etc jeg startet med flash-drev og Xubuntu indlæst! Jeg sætter Xubuntu ISO tilbage i installerer i stedet for den nye Kubuntu. ![]() Vær sikker på, at du kopierer den rigtige filer .... |
|
| |||
| |||
| Jeg strippet min ex's laptop til at rense det på grund af et overforbrug opvarmning problem, sætte den sammen igen og havde 1 skrue tilovers, så jeg tog den fra hinanden, fundet, hvor det gik, re samles det med 1 skrue tilbage igen ... Jeg gav op og et par dage senere hun klagede over, at hendes cd drev ville falde ud, hvis hun vippes hendes laptop til en side, jeg bare sagde, at det var normal |