mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hjælp overtrækkes!

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2008, 18:16
Medlem Gruppen

Default Hjælp overtrækkes!

Dette er til alle de britiske folk virkelig, jeg gik til kontanter punkt i dag for at finde min konto overtrækkes, im overtrækkes med £ 11.00, jeg heldigvis sat flere penge i det online lige overført penge overført fra opsparing.
im med HSBC og ive fik et Maestro debetkort, der vil ske, vil de opkræve mig dum louds af interesse, eller hvad !!!!!
Old 27 juni 2008, 18:36
Medlem Gruppen

det skete den 25. juni, og siden da de havnt opladet mig så er jeg ok
Old 27 juni 2008, 23:52
Administrator Gruppen

Debiteringer få tilføjet i slutningen af måneden, så kan du ikke vide, indtil da, medmindre du ringer til din bank, der ville give mening.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 juni 2008, 02:03
Medlem Gruppen

hvis din wiv HSBC bankforretninger via Internettet, når du logger ind på toppen af dine konti side vil være et rødt banner siger "afgifter, der skal applyed til denne konto ', hvis du fik noget at klikke på banneret og itll fortælle Dem, hvor meget plus, når de vil tage det.

HSBC normalt charge £ 25 for at blive OD pr post
derefter £ 9 for arrangement, hvis det var en direkte debitering, der lægger du OD.
Old 28 juni 2008, 03:28
Medlem Gruppen

ghbnic jeg dont få et banner på mit online-konto, så jeg skal være klar,
men når man siger, at de charge du £ 25 per post, mener du, de beregner du £ 25 hver pund din over eller hvad?
og £ 9 de kun opkræve dig gang yeah?
Old 28 juni 2008, 03:32
Administrator Gruppen

Alle banker udsteder afgifter ved udgangen af den måned, de ikke vil vise sig, indtil de er blevet behandlet i slutningen af måneden.

Bare ring din bank, problem løst.
Old 28 juni 2008, 08:53
Donor-Gruppen

Dette har været genstand for juridisk gennemgang nylig, dvs urimeligt høje gebyrer. Mange banker gebyr for hver transaktion på en konto, der overtrækkes i en måned periode. Du kan gå over ved 1p og ender med at betale hundredvis afgiftsstigninger.

Ring din bank og beder dem. Der er somme tider en afdragsfri periode på en dag eller to, men det afhænger af bank. LloydsTSB har fjernet deres fristperioden nylig. Jeg ved ikke, om HSBC.

Old 29 juni 2008, 02:06
Ny Medlem Gruppen

Jeg tror du vil blive debiteret. Men ligesom de ovennævnte stillinger er der juridiske udfordringer stået på i ryggen jorden. Jeg mener, at den første dom er gået ind for os det brede publikum, men bankerne har udsendt en appel. Grunden til, at de har gjort, er, at det kommer til at koste dem milliarder i tilbagebetaling hver person, der har haft en afgift, der rejses mod dem i de sidste 6 år. Min nuværende samlede for bare en bank er lige bankede tæt på £ 600. Du vil ikke kunne gøre krav på renter tilbage, som du har været gratis, men den faktiske £ 25-30 charge du vil.

Gav
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.