![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| tämä on kaikki UK ihmiset todella, menin käteisvarojen kohta tänään löytää tilini ylittää, im ylittää jonka £ 11.00, i onneksi enemmän rahaa sitä verkossa vain siirtää rahaa yli säästö. im kanssa HSBC ja ive sai maestro maksukortin, tapahtuu ne veloittaa minua tyhmäksi louds koron tai mitä !!!!! |
|
| |||
| |||
| Se tapahtui 25. kesäkuuta ja sen jälkeen ne havnt peritään minua niin olen ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maksuilla saada loppuun lisätään kuukauden, joten et tiedä vasta sitten, jos et soittaa pankki, joka olisi järkevää.
| |||
| |||
| jos wiv HSBC Internet-pankkitoiminnan, kun kirjaudut sisään yläosassa tiliesi sivu on punainen banner sanomalla "maksut on applyed tälle tilille", jos teillä napsauttamalla banner ja itll kertoa teille, kuinka paljon ja kun ne ottaa sen. HSBC yleensä veloittaa £ 25 siitä, että OD / kpl sitten £ 9 järjestely, jos se on suoraveloitus, joka laittaa sinut OD. |
|
| |||
| |||
| ghbnic i dont saada banner minun online-tilille, ja minun on oltava selkeitä, mutta kun te sanotte, että ne veloittaa £ 25 per erä, do you mean he veloittaa £ 25 joka punta teidän yli vai mitä? ja £ 9 ne vain veloittaa kerran joo? |
|
| |||
| |||
| Kaikki pankit kysymys maksuja kuukauden loppuun, ne eivät näy, kunnes ne on jalostettu lopussa kuukaudessa. Just rengas pankkisi, ongelma ratkaistu. |
|
| |||
| |||
| Tämä on ollut aiheena oikeudellinen tarkastelu äskettäin eli perusteettoman korkeita maksuja. Monet pankit veloittaa jokaisesta liiketoimen tilin, joka on ylittää minkään kuukauden aikana. Voisit mennä haltuunsa 1p ja päätyä maksamaan satoja maksuja. Ring pankkiisi ja pyydä heitä. On joskus suoja-ajan, joka päivä tai kaksi, mutta se riippuu siitä, miten pankki. LloydsTSB on poistanut niiden suoja-aika äskettäin. En tiedä HSBC.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Mielestäni aiot olla ladattu. Kuitenkin, kuten edellä virkaa on oikeudellisia haasteita tapahtuu takana kentällä. Uskon, että ensimmäinen tuomio on mennyt hyväksi meille yleisölle mutta pankit ovat myöntäneet valitus. Siitä syystä, että he ovat tehneet, että se tulee maksamaan heille miljardeja palauttamalla jokainen henkilö, joka on ollut periä tehty heitä vastaan viimeisen 6 vuoden aikana. Oma nykyinen yhteensä vain yksi pankki on vain koputtavat lähellä £ 600. Et voi väittää edun takaisin, että olet ollut maksu mutta todellinen £ 25-30 veloittaa tahtoa. GAV |