![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is om alle mensen werkelijk het Verenigd Koninkrijk, ging ik naar de geldautomaat vandaag te vinden in mijn account negatief saldo, im negatief saldo van 11,00 pond, i gelukkig zetten meer geld in het online net overgeplaatst geld over uit spaargelden. im met HSBC en ive got a Maestro debetkaarten zal gebeuren zullen ze mij stom louds van belang of wat !!!!! |
|
| |||
| |||
| het gebeurde op 25 juni en sindsdien is zij havnt laste me zo ben ik ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kosten worden toegevoegd aan het eind van de maand, zodat u niet weet tot dan, tenzij u met uw bank die zou zinvol.
| |||
| |||
| Als uw WIV HSBC internet bankieren, wanneer u inlogt op de top van uw rekeningen pagina wordt een rood spandoek zeggen 'kosten worden applyed aan deze account' als je een klik op de banner en itll u vertellen hoeveel plus wanneer zij zal nemen. HSBC normaliter heffing 25 pond voor het zijnde OD-per item vervolgens 9 pond voor regeling indien zij was een directe domiciliëring waarin u zetten OD. |
|
| |||
| |||
| ghbnic i dont get een banner op mijn online account, dus ik moet duidelijk zijn, maar als je zeggen dat ze kosten je 25 pond per item, bedoel je ze kosten je 25 pond per pond je dan of wat? en 9 pond zij berekenen u alleen een keer ja? |
|
| |||
| |||
| Alle banken kwestie kosten aan het einde van de maand, zullen ze niet worden weergegeven totdat ze zijn verwerkt op het einde van de maand. Bel uw bank, probleem opgelost. |
|
| |||
| |||
| Dit is een onderwerp van juridisch onderzoek onlangs, dat wil zeggen, de onredelijk hoge tarieven. Veel banken kosten voor elke transactie op een rekening die wordt saldo in een periode van een maand. Je zou kunnen gaan door 1p en uiteindelijk betalen honderden in de kosten. Ring met uw bank en vraag hen. Er is soms een aflossingsvrije periode van een dag of twee, maar het hangt af van de bank. Lloydstsb heeft verwijderd hun aflossingsvrije periode onlangs. Ik weet niet hoe HSBC.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je gaat in rekening gebracht. Maar als de bovenstaande berichten er juridische problemen er in de achtergrond. Ik denk dat de eerste uitspraak is gegaan ten gunste van ons het grote publiek, maar de banken hebben verleend een beroep. De reden dat ze hebben gedaan is dat het hen gaat kosten miljarden mensen in de terugbetaling van elke persoon die heeft een beschuldiging tegen hen in de afgelopen 6 jaar. Mijn huidige totaal voor slechts een bank is gewoon kloppen in de buurt van 600 pond. U zult niet in staat zijn om rente terug te eisen dat u zijn belast, maar het daadwerkelijke £ 25-30 u zal kosten. Gav |