mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Hjelp overdrawn!

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2008, 18:16
Medlem Group

Dette er til alle britiske folk virkelig, jeg dro til kontanter poeng i dag for å finne min overdrawn, im overdrawn av £ 11.00, jeg heldigvis putte mer penger i det på nettet akkurat overført penger over fra sparing.
im med HSBC og Ive fikk Maestro debetkort, vil skje, vil de belaste meg dum louds interessekonflikt eller hva !!!!!
Old 27 juni 2008, 18:36
Medlem Group

det skjedde på 25 juni, og siden da har de havnt belastet meg så er jeg ok
Old 27 juni 2008, 23:52
Administrator Group

Charges bli lagt til på slutten av måneden, så du ikke kjenner til da, med mindre du ringer banken som gir mening.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 juni 2008, 02:03
Medlem Group

hvis wiv HSBC internett banktjenester, når du logger deg på, på toppen av kontoene siden bli et rødt banner som sier "kostnader skal applyed til denne kontoen" hvis du har noen klikker på banneret og itll fortelle deg hvor mye pluss når de tar det.

HSBC normalt betalt £ 25 for at OD per element
deretter £ 9 for ordningen hvis det var en direkte belastning som sette deg OD.
Old 28 juni 2008, 03:28
Medlem Group

ghbnic jeg dont få et banner på min online konto, slik at jeg må være tydelige,
men når du sier de betalt £ 25 per element, mener du de betalt £ 25 hver halvkilo din over eller hva?
og £ 9 de bare betalt en gang ja?
Old 28 juni 2008, 03:32
Administrator Group

Alle banker problemet kostnader ved utgangen av måneden, vil de ikke vise fram til de har blitt behandlet i slutten av måneden.

Bare ring banken din, kan problemet løses.
Old 28 juni 2008, 08:53
Donor Group

Dette har vært et tema for juridisk gjennomgang nylig, dvs. unjustifiably høye kostnader. Mange banker tar betalt for hver transaksjon på en konto som overdrawn i en måneds tid. Du kan gå over av 1p og ende opp med å betale flere hundre i kostnader.

Ring banken din og spør dem. Det er noen ganger en utsettelsesperiode på en dag eller to, men det avhenger av banken. LloydsTSB har fjernet utsettelsesperioden nylig. Jeg vet ikke om HSBC.

Old 29 juni 2008, 02:06
New Member Group

Jeg tror du kommer til å bli belastet. Men like ovenfor posts det rettslige utfordringer skjer på baksiden bakken. Jeg tror at den første avgjørelse har gått i favør av oss allmennheten men bankene har utstedt en appell. Grunnen til at de har gjort er at det skal koste dem Milliarder i tilbakebetaling hver person som har hatt en kostnad gjort mot dem i løpet av de siste 6 årene. Min nåværende total for bare en bank er bare banke nær £ 600. Du vil ikke kunne kreve renter tilbake at du har betalt, men det faktiske £ 25-30 betalt vil.

Gav
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.