mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Hjälp övertrasseras!

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2008, 18:16
Ledamot Gruppen

Default Hjälp övertrasseras!

detta är att alla de brittiska folket verkligen, jag gick till kontanter i dag för att hitta mitt konto övertrasseras, im övertrasseras från £ 11,00, jag lyckligtvis satsa mer pengar på det online just överfört pengar från sparande.
im med HSBC och ive har ett Maestro bankkort, som kommer att hända att de tar ut mig dum louds av intresse eller vad !!!!!
Old 27 juni 2008, 18:36
Ledamot Gruppen

det hände den 25 juni och sedan dess har de havnt ut mig så jag är ok
Old 27 juni 2008, 23:52
Administrator Group

Avgifter får läggas till i slutet av månaden, så får du inte veta förrän då, om du ringer din bank som skulle vara meningsfullt.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 juni 2008, 02:03
Ledamot Gruppen

Om din wiv HSBC bank via Internet, när du loggar in, på toppen av dina konton sida kommer att bli en röd fana säga "avgifter som skall applyed till detta konto" om du har någon klickar på bannern och itll säga hur mycket och när de kommer att äga den.

HSBC normalt avgiften £ 25 för att vara OD per post
sedan £ 9 för arrangemanget om det var en direktdebitering som sätter dig OD.
Old 28 juni 2008, 03:28
Ledamot Gruppen

ghbnic jag dont få en banner på min online-konto, så jag måste vara tydlig,
men när du säger att de debitera dig £ 25 per punkt, menar du med de debitera dig £ 25 per pound din över eller vad?
och £ 9 de bara debiterar dig en gång va?
Old 28 juni 2008, 03:32
Administrator Group

Alla banker frågan avgifter i slutet av månaden kommer de inte dyka upp förrän de har behandlats i slutet av månaden.

Bara ring din bank, problemet löst.
Old 28 juni 2008, 08:53
Givargruppen

Detta har varit föremål för rättslig prövning nyligen, alltså omotiverat höga avgifter. Många banker ansvarar för alla transaktioner på ett konto som är övertrasseras i någon månad. Du kan gå över av 1p och måste betala hundratals i avgifter.

Ring din bank och be dem. Det finns ibland en frist på en dag eller två, men det beror på banken. LloydsTSB har tagit bort sina skonfrist nyligen. Jag vet inte om HSBC.

Old 29 juni 2008, 02:06
New Member Group

Jag tror att du kommer att debiteras. Men i likhet med ovan nämnda tjänster det finns rättsliga utmaningar pågår i ryggen marken. Jag tror att den första domen har gått för oss allmänheten men bankerna har utfärdat ett överklagande. Anledningen till att de har gjort är att det kommer att kosta dem miljarder i ersättning varje person som har haft en kostnad som riktats mot dem under de senaste 6 åren. Min totalt för bara en bank är bara knackar nära £ 600. Du kommer inte att kunna begära dröjsmålsränta tillbaka som du har ladda men det faktiska £ 25-30 debitera dig kommer.

GAV
Reply

Register

Komihåglista
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.