![]() |
|
| |||
| |||
| Hver dag, denne fyr parker hans Toyota Landcruiser uden for vores hus, får en cykel ud af ryggen og cykler til arbejde. Han kommer tilbage om aftenen, pakninger hans cykel væk og drev fra. Nu som er hvad jeg kalder dobbelt brændstof!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
.... minder mig om den fyr, der boede på 20. etage i en High Rise og hver aften han kom hjem, tog han elevatoren til 15. Floor og gik de resterende 5 etager ........Viste sig, var han en dværg Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| synes som om han er ved at blive "øko venligt" Jeg vil bare sige, få en bil, ikke en Landrover.
| |||
| |||
| Id lad hans trætte ned ... gør ham ride hjem for;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Måske han får en løn, hvis han synes at være at cykle til arbejde, spare miljøet. Han sandsynligvis virker lige rundt om hjørnet
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg kan bare ikke se, hvordan han begrunder kørsel at monster bare at transportere sin cykel med 3 miles af byens centrum! Naturligvis parkering er gratis her.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle mennesker er nødt til at gøre en vis mængde motion, og de få gratis fitness medlemskab fra deres arbejde. Da jeg var en livredder Jeg blev bedt om at se derefter underskrive noget at sige, hun havde gjort et vist beløb ot længder. Så måske kan han få gratis medlemskab og beviset er, at han rider i arbejde. CG
|
| |||
| |||
| ... eller det kan blot være, han er en gennemsnitlig gamle buggar og ønsker ikke at betale parkeringsafgifter. Jeg vil vædde på, han kan prale med på arbejde ... hvad en sund fyr, han er for og bor 20 miles væk osv. |
|
| |||
| |||
| Jeg foragter landcruisers. Jeg kan godt lide Nissan patruljer . gjorde den britiske få 4.2 turbo diesel patrulje? |
|
| |||
| |||
| Id ondt for nogen, at køre diesel en øjeblikket med omkostningerne ved at tanke op, gennemsnitlige £ 1.26.9 - literenhed her. det ville være omkring $ 3.00 for dig: O |