![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joka päivä, tämä kaveri puistojen hänen Toyota Landcruiser ulkopuolella talo saa Pyörän pois takaisin ja kiertokulut työhön. Hän tulee takaisin illalla, pakkafilmeinä hänen Pyörän pois ja ajaa pois. Nyt tuo minä kutsun kaksoiskäyttöä polttoainetta!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
.... tuo mieleeni kaverin, joka asui 20. kerroksessa korkean Rise ja joka yö hän tuli kotiin, hän otti hissin on 15th Floor ja käveli loput 5 kerrosta ........Osoittautui hän oli kääpiö My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tuntuu kuin hän on "ekologista ystävällinen" Haluan vain sanoa saada auto, ei landrover.
| |||
| |||
| Id anna hänen väsy alas ... tehdä hänelle kyydin kotiin liian;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Ehkä hän saa maksaa hyötyä, jos hän pitää pyöräily töihin, mikä säästää ympäristöä. Hän luultavasti toimii aivan nurkan takana
|
| |||
| |||
| Quote:
En vain voi ymmärtää, miten hän perustelee ajamisesta hirviö vain liikenteen hänen Pyörän on alle 3 km: n kaupungin keskustassa! Tietenkin, pysäköinti on maksutonta tässäkin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotkut ihmiset on tehtävä tietty määrä liikuntaa ja he saavat vapaasti kuntosali jäsenyyshakemus heidän työstään. Kun olin rantavahti i pyydettiin katsoa sitten allekirjoittaa jotain sanottavaa hän oli tehnyt jonkin verran ot pituudet. Joten ehkä hän voi saada ilmaiseksi jäsenyyttä ja todistaa se, että hän on ratsastus työelämään. CG
|
| |||
| |||
| ... tai se voisi olla hän tarkoittaa vanhan buggar ja ei halua maksaa pysäköintimaksut. Lyön vetoa, hän voi ylpeillä työssä ... mitä terve mies hän on liian ja asuu 20 kilometrin päässä jne. |
|
| |||
| |||
| i halveksin landcruisers. i like Nissan kiertovartiointia . ei Yhdistyneen kuningaskunnan saada 4.2 turbo diesel partion? |
|
| |||
| |||
| Id pahoillani joku ajaa diesel hetkellä kanssa kustannukset tankkaamalla, keskimäärin £ 1.26.9 - liter täällä. Se olisi noin 3,00 dollaria sinulle: O |