![]() |
|
| |||
| |||
| Elke dag, deze man parken zijn Toyota Landcruiser buiten ons huis, krijgt een fiets op de rug en cycli te werken. Hij komt terug in de avond, verpakkingen zijn fiets weg en rijdt weg. Nu dat noem ik dubbele brandstof!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
.... doet me denken aan de man die leefde op de 20e verdieping van een High Rise en elke nacht kwam hij thuis, hij nam de lift naar de 15e verdieping en liep de resterende 5 verdiepingen ........Bleek hij een dwerg Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lijkt alsof hij wordt "eco friendly" Ik wil alleen zeggen dat je een auto, niet een landrover.
| |||
| |||
| Id laat zijn band down ... maken hem thuis ook;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Misschien krijgt hij een uitkering betalen, indien hij wordt gezien te fietsen naar het werk, het opslaan van het milieu. Hij werkt net om de hoek
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik kan niet zien hoe hij het rijden rechtvaardigt dat monster alleen voor het vervoer van zijn fiets naar binnen 3 mijl van het centrum van de stad! Natuurlijk, parkeren is hier gratis ook.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige mensen hebben om een bepaalde hoeveelheid van de oefening en ze krijgen gratis sportschool lidmaatschap van hun werk. Toen ik een badmeester werd ik gevraagd om naar te kijken dan teken iets te zeggen dat ze gedaan had een bepaalde hoeveelheid ot lengtes. Dus misschien kan hij gratis lidmaatschap en het bewijs is dat hij rijden in het arbeidsproces. CG
|
| |||
| |||
| ... of het kan gewoon dat hij een gemiddelde oud buggar en niet wil betalen de parkeertarieven. Ik wed dat hij trots op het werk ... wat een gezonde jongen hij is te leven en 20 mijl afstand, enz. |
|
| |||
| |||
| i verachten Landcruisers. i like Nissan patrouilles . heeft het Verenigd Koninkrijk krijgen de 4.2 turbo diesel patrouille? |
|
| |||
| |||
| Id medelijden voor iedereen die het besturen van een diesel een op het moment met de kosten van het tanken, de gemiddelde £ 1.26.9 - liter hier. dat zou rond de $ 3.00 voor u: O |