![]() |
|
| |||
| |||
| Hver dag denne fyren parker hans Toyota Landcruiser utenfor huset vårt, får en sykkel ut ryggen og sykler til jobb. Han kommer tilbake i kveld, pakker sin sykkel unna og stasjoner av. Nå det er det jeg kaller dual drivstoff!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
.... minner meg om fyren som bodde på det 20. etasje i en High Rise og hver kveld han kom hjem, han tok heisen til 15. etasje og gikk de resterende 5 etasjer ........Viste seg han var dverg Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| virker som han er "øko-vennlig" Jeg ville bare si en bil, ikke en landrover.
| |||
| |||
| Id la han trett ned ... gjøre ham sitte hjemme også;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Kanskje han blir en betal fordel om han er sett på som sykler til jobb, sparer miljøet. Han fungerer like rundt hjørnet
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kan ikke se hvordan han begrunner driving at monster bare å transportere sin sykkel til innen 3 miles fra sentrum! Selvfølgelig parkering er gratis her også.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen må gjøre en del av øvelsen, og de får gratis gym medlemskap fra arbeidet sitt. Da jeg var lifeguard Jeg ble bedt om å se deretter registrere noe å si hun hadde gjort en viss ot lengder. Så kanskje han kan få gratis medlemskap og beviset er at han kjørte inn i arbeidet. CG
|
| |||
| |||
| ... eller det kan være han er en dårlig gamle buggar og ønsker ikke å betale parkering avgifter. Jeg vedder på at han kan skryte på jobb ... hva en sunn gutt han er for og bor 20 miles away etc. |
|
| |||
| |||
| Jeg forakter landcruisers. Jeg liker Nissan patruljer . gjorde Storbritannia får 4.2 turbo diesel patrulje? |
|
| |||
| |||
| Id synes synd på alle som kjører en diesel en foreløpig med kostnaden for å fylle opp, gjennomsnittlig £ 1.26.9 - liter her. som vil være rundt $ 3.00 for deg: O |