![]() |
|
| |||
| |||
| Varje dag, den här killen parker hans Toyota Landcruiser utanför vårt hus, får en cykel på ryggen och cyklar till jobbet. Han kommer tillbaka på kvällen, förpackningar hans cykel borta och kör av. Nu det där är vad jag kallar dubbel bränsle!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
.... påminner mig om en kille som bodde på den 20: e våningen i en High Rise och varje kväll kom han hem, han tog hissen till den 15: e våningen och gick resterande 5 våningar ........Visade sig att han var en dvärg Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| verkar som han är "eco friendly" Jag vill bara säga att få en bil, inte en Landrover.
| |||
| |||
| Id låt hans däcket ner ... göra honom skjuts hem också;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Kanske han får en lön fördel om han har sett till att cykla till arbete, att rädda miljön. Han förmodligen fungerar precis runt hörnet
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kan inte se hur han motiverar körning som monster bara för att transportera sin cykel med 3 miles i centrum! Självklart, parkering är gratis även här.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vissa människor måste göra ett visst mått av motion och de får gratis gym medlemskap från sitt arbete. När jag var en badvakt jag blev ombedd att titta på sedan underteckna något att säga hon hade gjort ett visst belopp ot längder. Så kanske han kan få gratis medlemskap och beviset är att han sitter i arbete. CG
|
| |||
| |||
| ... eller det kan bara vara han ett medelvärde gamla buggar och inte vill betala parkeringsavgifter. Jag slår vad om han ståtar på jobbet ... vad en sund kille han är för liv och 20 miles away etc. |
|
| |||
| |||
| Jag föraktar landcruisers. Jag gillar Nissan patruller . gjorde den brittiska få 4.2 turbo diesel patrull? |
|
| |||
| |||
| Id tycker synd om alla som kör diesel en närvarande med kostnaden för att fylla upp de genomsnittliga £ 1.26.9 - liters här. som skulle vara ungefär $ 3.00 för dig: O |