![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er primært til den britiske PEP, im spekulerer på, om du er på udkig efter et job, hvordan gør man det gør det nemlig gå til Arbejdsmiljøagenturets, internet Arbejdsmiljøagenturets, job via e-mail, gå til virksomhedens websted direkte eller sende kold breve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da jeg arbejdede for andre mennesker, jeg havde mest succes med: http://www.jobcentreplus.gov.uk
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| job center eller gå til det sted, direkte, medmindre annoncer blev placeret i den lokale avis
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg prøvede alt. Lægge mit CV på Monster fik jeg mit første job. Og appluing for job på Jobserver, fik jeg mit andet, og aktuelle, job |
|
| |||
| |||
| Google "computing job", og du vil finde mange agenturer. Du kan normalt tilmelde dig online med disse.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jobs i 15 år årige | megra718 | Off Topic Discussion | 3 | 21. mar 2007 09:33 |
| Thread Tools | |
| |