![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg forsøger at finde en, for min kæreste. Hendes søster. de fik adskilt år siden. som følge af vedtagelsen. Jeg har hendes søstre fulde navn. fødselsdato, men naturligvis ingen adresse. hendes søster er 16 nu, så jeg du .. Umm hvad der er mest 16-årige gøre på nettet? gøre profiler af forbandelse så mig i midten af søgningen bebo / myspace og så videre en lang skudt jeg ikke, og der er hundredvis selv thousends af (kan's) så dens et tilfælde af at klikke på hver profil og kontrol profil info, billeder og så viderekan nogen her rekomend nogen andre websites jeg kunne prøve, søg? blot at hendes fulde navn i google.com skruet op sider og sider kommentarer til andre hjemmesider og så viderevi cant spørge abopted agentur for kontakt, som de vedtagne cuple ønskede ingen kontakt på alle (nogle af jer måske tror, hvad jeg gør, er forkert, da cupe dont ønsker kontakt, men alle mine girfriend ønsker, er nogle info gerne have to se et pic af hende og så videre. Vi mener hendes søster har ikke bin fortalte hun har en søster dermed ingen kontakt help.they fik adskilt i en alder af 2 vi gør noget, når hendes søster hits 18 hun får at vide, men du ikke hvad Girlfriends er ligesom ... unpatiend ![]() anyway nogen hjælp fra dig Teck hoveder ville være rist takket
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook .......................
| |||
| |||
|
__________________ |
|
| |||
| |||
| Stort set alle i verden er dér, folk selv har profiler for deres kæledyr. Tilføj alle med hendes navn, og derefter komme i kontakt med dem. Hvis det mislykkes starte en gruppe, en gruppe er dybest set en joinable side, hvor du kan få nærmere oplysninger om, hvad du gør. Send det til dine venner, og de derefter give det videre, og det breder sig, måske, hvis denne person ikke er på FB derefter en af deres venner i sidste ende vil se gruppen og videregive den info. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye, Facebook, bebo eller myspace ville være min start hvis shes 16 shes forpligtet til at være på en af dem
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Noget at tænke over; Har du tænkt på de konsekvenser dette kan have på søstre liv? Jeg mener, hun er sikkert glade for, hvad hun mener er et normalt liv, kontakt kan medføre en masse spørgsmål, forstyrret og forvirring, når en ung pige. Måske loven er 18 for en grund. |
|
| |||
| |||
| tænke på det mere hun kunne ikke engang noget, hun er endda vedtaget endsige ikke vidste, hun har 2 søstre .. at være onist mig ikke sikker på, hvad der er skrive og hvad der er galt alt, hvad jeg ikke er ved slutningen af dagen whos beslutning er det .. mine veninder ikke mine eller enhver els am blot at være en kæreste gør, hvad jeg kan for at hjælpe hende. denne måde, hvis owt går galt, det er ikke min skyld ![]() tilsyneladende loven er nu ændret fra 18 til 16! så vi kommer til at se på, at hvis dens sande det bør være meget simple.one telefonopkald. men igen hun kunne ikke engang noget, hun er vedtaget. og hvis ja hun deviantly ikke vil noget, hun har 2 søstre. de søgninger ringning flere resultater op sandsynligvis tage flere måneder for at kontrollere hver en ![]() tak for din hjælp indtil nu, og vil tjekke lov til selskabet
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også ... kontrollere friendsreunited .... hvis hun har skiftet skole, hun kan godt have registreret.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan hjælpe dig, være forsigtig, men, du ønsker at gøre folk tilfredse med denne lange mistet forbindelsen, skal du træde varsomt, at det ikke går den forkerte vej. "Hey I'm dine søstre kæreste! Ved den måde, din vedtaget!" Ikke ville gå ned stor, er det en ekstrem jeg kender, men .. bare spille det sikkert ville jeg hader at se en større katastrofe historien om nyheder, efter at jeg havde givet dig et link til at hjælpe
|
| |||
| |||
| |