![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän löytää joku tyttöystävälleni. Sisarensa. he saivat erillään vuotta sitten. johtuu hyväksytään. Olen sisaruksineen koko nimi. syntymäaika mutta kukaan ei tietenkään osoite. sisarensa on 16 nyt niin i sinä .. Umm, mikä parhaiten 16-vuotiaiden tehdä verkossa? tehdä profiilit kirous niin olen keskellä etsiä bebo / myspace ja niin edelleen pitkään ammuttu i ei ja on satoja jopa thousends tehty (voidaan's), joten sen asian klikkaamalla kunkin profiilin ja tarkkailun profiili info, kuvia ja niin edelleenvoiko kukaan täällä rekomend kaikki muut sivustot Voisin yrittää etsiä? vain asettaa hänen koko nimesi google.com päälle sivuilla sekä kommentteja muut sivustot ja niin edelleenme kallistuksen kysyä abopted virasto yhteyttä kuin hyväksyi cuple halusi ei yhteyttä ollenkaan (jotkut teistä voisi ajatella, mitä olen tekemässä on väärässä kuin cupe dont halua yhteyttä, mutta kaikki minun girfriend haluaa joitakin info kuin kaksi nähdä pic hänen ja niin edelleen. olemme sitä mieltä, hänen siskonsa ei ole bin kertoi hän on sisar, joten mitään yhteyttä help.they sai erillään iässä 2 meillä ei ole, kun hänen sisarensa hits 18 hän on kertonut, mutta et ole mitä tyttöystävänsä ovat kuin ... unpatiend ![]() anyway apua teiltä Teck päämiesten olisi raastaa kiitos
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook .......................
| |||
| |||
|
__________________ |
|
| |||
| |||
| Jokseenkin kaikki maailmassa on olemassa, ihmiset edes profiileja niiden lemmikkejä. Lisää jokainen, jolla on hänen nimensä, sitten saada yhteyttä heidän kanssaan. Jos tämä ei onnistu aloittaa ryhmä, ryhmä on pohjimmiltaan joinable sivu, jossa voi olla tietoja siitä, mitä olet tekemässä. Lähetä ystävillesi, ja he sitten sitä ja se leviää, ehkä jos tämä henkilö ei ole FB sitten yksi heidän ystävistään lopulta nähdä ryhmän ja välittää tietoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye, Facebook, bebo tai myspace olisi minun aloittaa jos shes 16 shes pakko olla yksi niistä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Ajattelemisen aihetta; Oletko ajatellut, vaikutus voi olla sisaret elämään? En tarkoita sitä, hän on luultavasti mielellämme, mitä hän uskoo, on normaalia elämää, yhteyttä voi aiheuttaa paljon kysymyksiä, järkyttää ja sekaannusta nuori tyttö. Ehkä lain 18 syy. |
|
| |||
| |||
| ajatella sitä hän ei ehkä edes ole hän on jopa hyväksynyt puhumattakaan eivät tiedä, hän on 2 sisaret .. on onist En ole varma, mitä kirjoittaa ja mikä on väärin All I no on loppujen lopuksi whos päätös on se .. minun tyttöystävä ei ole minun tai kenenkään els olen pelkästään poikaystävää tee sitä, mitä en voi auttaa häntä. Näin jos owt menee pieleen se ole minun vikani ![]() ilmeisesti lakia on muutettu 18-16! niin aiomme tutkia, että jos se totta, se olisi erittäin simple.one puhelun. mutta hän ei ehkä edes ole hän on hyväksytty. ja jos on, niin hän deviantly aio mitään hän on 2 sisarta. haut ovat ringning enemmän tuloksia jopa todennäköisesti kestää kuukausia tarkistaa jokaisen ![]() kiitos auttaa niin pitkälle ja tarkistaa lain yhtiön kanssa
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös ... shekki friendsreunited .... jos hän on muuttunut koulut, hän voi hyvinkin olla rekisteröity.
| |||
| |||
| Tämä voi auttaa teitä, olla varovainen kuitenkin haluat tehdä ihmisistä onnellisia tämän pitkään menettänyt yhteyden, sinun täytyy edetä varovasti, että se ei mene väärin. "Hei olen teidän sisaret poikaystävä! Muuten teidän teki!" Ei mene alas suuri, että se on äärimmäisen En tiedä, mutta .. vain pelata varman I'd hate to see suurkatastrofi tarina on uutisia, kun olin antanut sinulle linkin avulla
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Internet Explorerin Virheiden - Windows ei löydy "(NULL)" | metalface | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 28. toukokuuta 2009 22:02 |
| Onko mitään keinoa saada selville, kuinka vanha A HDD on? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3. toukokuuta 2008 04:03 |
| Auta minua löytämään peli | Elijah | PC & Console Gaming | 8 | 28th Feb 2008 07:41 |
| Jotain olen vielä selvittää | Kodak | Rautatavaran Chat | 5 | 9. Jan 2008 10:41 |
| Onko kukaan tiedä, mistä löytää ... | merton123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 5. Jul 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |