![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ben op zoek naar iemand voor mijn vriendin. Haar zus. ze gescheiden jaar geleden. als gevolg van adoptie. Ik heb haar zusters volledige naam. datum van geboorte, maar uiteraard geen adres. haar zus is 16 nu, zodat ik je .. ehm wat de meeste 16-jarigen doen op het net? maken van profielen vloek dus ben in het midden van het zoeken bebo / myspace en zo verder een lange shot ik niet en er is zelfs honderden THOUSENDS van (kunnen worden's) zodat het een kwestie van klikken op elk profiel en controle profiel info, foto's enzovoortkan iemand hier rekomend alle andere websites die ik zou kunnen proberen, zoeken? zomaar haar volledige naam in google.com ingeschakeld up pagina's en pagina's reacties op andere websites, enzovoortwij vragen de verkanting abopted agentschap voor contact als de goedgekeurde cuple wilde geen contact op alle (sommigen van u misschien denken wat ik doen is verkeerd als de cupe dont wil contact, maar al mijn girfriend wil ongeveer info graag twee zie een foto van haar en enzovoort. We denken dat haar zus is niet bin vertelde ze heeft een zus vandaar het geen contact help.they kreeg gescheiden op de leeftijd van 2 we doen geen toen haar zus 18 treffers ze wordt verteld, maar u niet wat vriendinnen zijn net ... unpatiend ![]() hoe dan ook alle hulp van u teck hoofden zou rooster dankzij
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook .......................
| |||
| |||
|
__________________ |
|
| |||
| |||
| Zowat iedereen in de wereld is er, de mensen hebben zelfs profielen voor hun huisdieren. Toevoegen iedereen met haar naam, neem dan contact op met hen. Als dat niet het starten van een groep, een groep is in feite een joinable pagina waar u kunt de details van wat je aan het doen zijn. Stuur het naar je vrienden en ze vervolgens op en verspreidt, misschien als deze persoon niet op VP dan een van hun vrienden zullen uiteindelijk zie de groep en geven de info. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye, Facebook, Bebo of myspace zou mijn start als shes 16 shes gebonden te zijn aan een van hen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Iets om over na te denken; Hebt u nagedacht over de effecten die dit zou kunnen hebben op de zusters leven? Ik bedoel ze is waarschijnlijk blij met wat zij van mening is een normaal leven, neem dan contact op kunnen veroorzaken veel problemen, boos en verwarring voor een jong meisje. Misschien kan de wet is 18 voor een reden. |
|
| |||
| |||
| denken over het beter ze misschien niet eens nee ze is zelfs aangenomen laat staan niet wetend dat zij heeft 2 zusjes .. te onist weet niet wat schrijven en wat er mis is alles wat ik niet aan het einde van de dag whos besluit is het .. mijn vriendin niet van mij of iemand els ben gewoon een vriendje doen wat ik kan haar helpen. op die manier als owt misgaat zijn niet mijn schuld ![]() kennelijk de wet is nu veranderd van 18 naar 16! dus we gaan kijken in dat als de ware moet heel simple.one telefoontje. maar nogmaals ze misschien niet eens nee ze is aangenomen. en zo ja, ze deviantly niet zal geen zij heeft 2 zussen. de zoekopdrachten zijn ringning meer resultaten up waarschijnlijk maanden te controleren elk een ![]() bedankt voor je hulp tot nu toe en zal controleren of de wet met het bedrijf
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook ... controleren friendsreunited .... als ze is veranderd scholen, zij kan goed zijn geregistreerd.
| |||
| |||
| Dit kan u helpen, Let wel, u wilt maken de mensen blij met deze lange verloren relatie, je moet voorzichtig zijn om ervoor te zorgen dat zij niet verder de verkeerde kant op. "Hallo ik ben uw zusters vriendje! Door de manier waarop uw aangenomen!" Zou het niet gaan geweldig, het is een extreme Ik weet het, maar .. alleen maar spelen het veilig I'd haat te zien een grote ramp verhaal op het nieuws nadat ik wil u een link om te helpen
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer Error - Windows kan het niet vinden "(NULL)" | metalface | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 28 mei 2009 22:02 |
| Is er een manier om erachter te komen hoe oud een hdd is? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 mei 2008 04:03 |
| Help mij zoeken naar een spel | Elia | PC & Gaming Console | 8 | 28 feb 2008 07:41 |
| Iets wat ik nog uit te vinden | kodak | Algemeen Hardware Chat | 5 | 9 Jan 2008 10:41 |
| Weet iemand waar te vinden ... | merton123 | Netwerken, modems & VoIP | 10 | De 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |