![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| am å finne noen for kjæresten min. Hennes søster. de har skilt år siden. på grunn av vedtaket. Jeg har hennes søstre fullt navn. fødselsdato, men tydeligvis ingen adresse. søsteren er 16 nå så jeg da .. Umm hva som er mest 16 åringer gjør på nettet? lage profiler forbannelse så er i midten av søker bebo / myspace og så videre lang skutt i no og det er hundrevis selv thousends av (kan være's) så sin sak ved å klikke hver profil og sjekke profilen info, bilder og så videreKan noen her rekomend andre nettsteder jeg kunne prøve å søke? bare å sette henne fullt navn i google.com skrudd opp sider og sider kommentarer på andre nettsteder og så viderevi cant be abopted byrå for kontakt som vedtatt cuple ville ingen kontakt i det hele tatt (noen av dere kan tenke hva er det som er galt som cupe ikke ønsker kontakt, men alle mine girfriend ønsker er litt informasjon som to se et bilde av henne og så videre. vi tror søsteren ikke bin fortalte hun har en søster derav ingen kontakt help.they ble skilt i en alder av 2 gjør vi ikke når søsteren treff 18 hun blir fortalt, men du ikke hva kjærester er som ... unpatiend ![]() likevel hjelp fra deg Teck hoder skulle rive takk
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook .......................
| |||
| |||
|
__________________ |
|
| |||
| |||
| Stort sett alle i verden er det folk selv har profiler for sine kjæledyr. Legg til alle med hennes navn, og deretter komme i kontakt med dem. Hvis det mislykkes starte en gruppe, en gruppe er i utgangspunktet en joinable side der du kan ha informasjon om hva du gjør. Sende den til venner, og de så pass på og det sprer seg, kanskje hvis denne personen ikke er på FB deretter en av sine venner vil se, og pass på info. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye, Facebook, bebo eller myspace ville være meg starte hvis shes 16 shes bundet til å være på en av dem
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Noe å tenke på; Har du tenkt på hvilke konsekvenser dette kan ha for søstrene liv? Jeg mener hun er trolig lykkelig i det hun mener er et normalt liv, kontakt kunne føre til mange problemer, opprørt og forvirring for en ung jente. Kanskje loven er 18 for en grunn. |
|
| |||
| |||
| tenker på det mer hun kanskje ikke selv ikke hun er selv adoptert si ikke vite hun har 2 søstre .. å være onist er ikke sikker på hva som er skrive og hva som er galt Alt jeg ikke er på slutten av dagen whos avgjørelsen er det .. min venninne ikke min eller noen Els am bare være en kjæreste å gjøre det jeg kan for å hjelpe henne. på den måten hvis owt går galt det er ikke min skyld ![]() tilsynelatende loven blitt endret fra 18 til 16! så vi skal se på at hvis sant det skal være svært simple.one telefonsamtale. men igjen hun kanskje ikke selv ikke hun er vedtatt. og hvis så hun deviantly ikke skal ikke hun har 2 søstre. søkene er ringning flere resultater opp sannsynligvis ta måneder å se hver enkelt ![]() takk for hjelpen så langt, og vil kontrollere loven med selskapet
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også ... sjekk friendsreunited .... hvis hun har endret skoler, hun kan godt ha registrert.
| |||
| |||
| Dette kan hjelpe deg, vær forsiktig om du ønsker å gjøre folk glade med dette lenge mistet forbindelsen, må du slitebane nøye for å sikre at det ikke går galt. "Hei jeg er din søstre kjæreste! Ved måten vedtatt!" Ikke ville gå ned stor, det er en ekstrem Jeg vet det, men .. bare spille det trygt Jeg hater å se en større katastrofe historien på nyhetene etter at jeg hadde gitt deg en link til hjelp
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finne "(null)" | metalface | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 28 mai 2009 22:02 |
| Finnes det noen måte å finne ut hvor gammel en HDD er? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 36 | 3 mai 2008 04:03 |
| Hjelp meg å finne et spill | Elias | PC & Console Gaming | 8 | 28 februar 2008 07:41 |
| Noe jeg har ennå å finne ut | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Vet noen hvor du finner ... | merton123 | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |