![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är att försöka hitta någon för min flickvän. Hennes syster. de fick skiljas år sedan. på grund av antagandet. Jag har hennes systrar fullständiga namn. födelsedatum men naturligtvis ingen adress. hennes syster är 16 nu så jag du .. Umm vad som är mest 16-åringar gör på nätet? göra profiler av förbannelse så am i mitten av sökning bebo / myspace och så vidare en lång sköt jag inte och det finns hundratals, även thousends av (kan s) så att en händelse av att klicka på varje profil och kontroll profil info, bilder och så vidareKan någon här rekomend några andra hemsidor jag kunde prova, sök? bara att hennes fullständiga namn i google.com vände upp sidor och sidor synpunkter på andra hemsidor och så vidarevi cant be abopted organ för kontakt som antas cuple ville ingen kontakt alls (vissa av er kanske tror vad är jag gör är fel som cupe dont vill ha kontakt men alla mina girfriend vill ha är en del info som två se en pic av henne och så vidare. vi tror att hennes syster har inte bin berättade hon har en syster därmed ingen kontakt help.they fick skiljas vid en ålder av 2 vi gör inget när hennes syster träffar 18 hon kommer att få höra, men du inte vad flickvänner är som ... unpatiend ![]() ändå någon hjälp från er Teck huvuden skulle riva tack
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook .......................
| |||
| |||
|
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ganska mycket alla i världen är den där, folk ens profiler för sina husdjur. Lägg till alla med hennes namn, och sedan komma i kontakt med dem. Om detta inte starta en grupp, en grupp är i grunden ett joinable sida där du kan få information om vad du gör. Skicka den till dina vänner och de sedan föra den vidare och det sprider sig, kanske om denna person inte finns på FB sedan en av sina vänner så småningom kommer att se och överföra information. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, Facebook, bebo eller myspace skulle bli min start om shes 16 shes tvungen att ligga på en av dem
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Något att tänka på; Har du tänkt på vilka effekter denna kan få för systrarna liv? Jag menar hon är nog nöjd med vad hon anser är ett normalt liv, kontakt kan orsaka en hel del frågor, upprörd och förvirring för en ung flicka. Kanske lagen är 18 av en anledning. |
|
| |||
| |||
| tänka på det mer att hon kanske inte ens något hon även antas tala utan att veta att hon har 2 systrar .. att onist är inte säker på vad som skriver och vad som är fel allt jag inte är i slutet av dagen whos beslut är det .. mina flickvänner inte mitt eller någon els är bara en kille gör det jag kan för att hjälpa henne. så om owt går fel är det inte mitt fel ![]() tydligen lagen har nu ändrats från 18 till 16! så vi kommer att se till att om det stämmer bör det vara mycket simple.one telefonsamtal. men hon kanske inte ens något hon har antagits. och i så hon deviantly inte att någon som hon har 2 systrar. sökningarna är ringning fler resultat upp antagligen ta månader för att kontrollera var och en ![]() tack för hjälpen hittills och kommer att kontrollera att lagen med företaget
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även ... check friendsreunited .... om hon har bytt skola, hon kan mycket väl har registrerat.
| |||
| |||
| Detta kan hjälpa dig, vara försiktig även om du vill göra människor glada med denna långa förlorade förhållande, du måste vara försiktig, att det inte går åt fel håll. "Hej jag är dina systrar pojkvän! Genom det sätt på din antog!" Skulle inte gå bra, det är en extrem Jag vet, men .. bara på den säkra Jag skulle hata att se en större katastrof berättelse om nyheter efter att jag hade gett dig en länk för att hjälpa
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Fel - det går inte att hitta "(NULL) | metalface | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 28 maj 2009 22:02 |
| Finns det något sätt att ta reda på hur gammal en hdd är? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 maj 2008 04:03 |
| Hjälp mig hitta ett spel | Elia | PC & Console Gaming | 8 | 28 februari 2008 07:41 |
| Något jag har ännu att ta reda på | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januari 2008 10:41 |
| Finns det någon som vet var man kan hitta ... | merton123 | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |