![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, bare spændt på, hvor meget vi alle tilbringe en dag på vores computere, jeg plejede at bruge hver vågner moment på minen, id sige et godt 12 timer i dag 16, hvis jeg fandt noget interessant, men jeg er nu nede til 10 minutter, måske 15, hvis jeg har absolut intet andet at gøre, som ikke er relateret til min comp, jeg aldrig troede id sige dette, men Ive vokset meget kede og trætte af computere i almindelighed herunder konsoller, så hvor meget tid vil du tilbringe en dag på din computer ? og jeg mener, fordi du gerne vil, ikke fordi den del af dit job. |
|
| |||
| |||
| Var lige ved at sige, en del af jobbet vil betyde 9 timer. Men hjemme omkring 1 eller 2 timer med konstant aktivitet, men jeg ser CSI på min laptop, når de er i seng, så tilsættes ca 2 timer på at derefter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, og i weekenderne, atleast 12 timer sandsynligvis imidlertid på hverdage (på grund af college) sandsynligvis omkring 5-6 timer i gennemsnit.
| |||
| |||
| Dens weird, men jeg føler det, som om min afhængighed til comp har stjålet de fleste af mine teenagere |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger ca 2-3hours en dag. nogle gange mere, nogle gange mindre. Jeg har også brugt til at bruge omkring dobbelt så stor som på Xbox. men nu er jeg træt af sin konstante frysning og beskidt disk fejl. upålidelige stykke crap, at det er. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige, 5 timer om dagen for mig, da jeg arbejde 9 timer om dagen og derefter nødt til at sove engang. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gætter jeg bruge det omkring 2 timer om dagen i løbet af ugen, og for ca 2-3 timer ved w / udgangen nu at ive fik alle mine gamle spil konsoller ned fra loftet og med retro spil w / ende med min m8s
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige 5 til 6 timer i weekenderne og 2 eller 3 timer på hverdage. Jeg er normalt at installere et program eller spiller et spil osv. |
|
| |||
| |||
| im back op til omkring 3 timer om dagen fra 15 minutter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 eller 8 timer om dagen på arbejdspladsen, så et par timer om aftenen ...