![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, vain utelias siitä, kuinka paljon me kaikki viettää päivä tietokoneillamme, minä käyttää viettää joka havahtumassa hetken kaivos, id sanoa hyvä 12 tuntia vuorokaudessa 16 jos löysin jotain mielenkiintoista, mutta olen nyt alas 10 minuuttia ehkä 15, jos i ei ole yhtään mitään muuta tekemistä etuyhteydettömille minun comp, i koskaan ajatellut id sanoa tätä, mutta Ive kasvanut hyvin kyllästynyt ja väsynyt tietokoneita yleensä myös konsolit, niin kuinka paljon aikaa aiotte viettää päivä tietokoneellesi ? ja tarkoitan, koska et halua, ei siksi, että sen osa teidän tehtävänne. |
|
| |||
| |||
| Piti sanoa, että osa työpaikkojen merkitsisi 9 tuntia. Mutta kotona noin 1 tai 2 tuntia jatkuvaa toimintaa, mutta en katsella CSI minun laptop kun sängyssä, niin lisätään noin 2 tuntia päälle, että sen jälkeen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, myös viikonloppuisin, atleast 12 tuntia luultavasti kuitenkin arkisin (koska college) luultavasti noin 5-6 tuntia keskimäärin.
| |||
| |||
| Sen outo, mutta minusta tuntuu, kuin jos minun riippuvuus on pakoll on varastettu useimmat minun Teens |
|
| |||
| |||
| i kuluttavat noin 2-3hours päivässä. joskus enemmän, joskus vähemmän. i käytetään myös kuluttavat noin kaksi kertaa, että Xbox. mutta nyt olen kyllästynyt sen vakio jäädytys ja likainen levyn virheet. epäluotettavia pala paskaa, että se on. |
|
| |||
| |||
| Sanoisin, 5 tuntia päivässä minulle Olen töissä 9 tuntia vuorokaudessa ja ne on sitten nukkua joskus. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i guess i käyttää sitä noin 2 tuntia päivässä viikolla ja noin 2-3 tuntia w / lopeta nyt, että ive saanut kaikki vanhat pelikonsolit alas parvella ja ottaa Retrosinkki pelit w / päättyy minun m8s
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Sanoisin, 5-6 tuntia viikonloppuisin ja 2 tai 3 tuntia arkipäivisin. Olen yleensä asennat ohjelmaa tai pelaa peliä jne. |
|
| |||
| |||
| im takaisin enintään noin 3 tuntia päivässä 15 minuuttia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 tai 8 tuntia päivässä töissä ja sitten pari tuntia illalla ...
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttämällä ohjelmien tietokoneen verkon tärkeimmät tietokonesovellukset | hotchef23 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 31. toukokuuta 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |