![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, bare nysgjerrig om hvor mye vi alle tilbringe en dag på våre datamaskiner, jeg selv pleide å bruke hver waking moment på min, id si god 12 timer i døgnet 16 hvis jeg finner noe interessant, men jeg er nå nede til 10 minutter kanskje 15 hvis jeg har absolutt ingenting annet å gjøre som ikke er relatert til min komp, jeg aldri trodde id si dette, men Ive vokst veldig lei og sliten av datamaskiner generelt inkludert konsoller, så hvor mye tid bruker du tilbringer en dag på datamaskinen ? og jeg mener at du vil, ikke fordi den delen av jobben. |
|
| |||
| |||
| Hadde tenkt å si, en del av jobben vil bety 9 timer. Men hjemme om 1 eller 2 timer med konstant aktivitet, men jeg ser CSI på min bærbare datamaskin når du er i sengen, så legge til ca 2 timer på det da. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, vel i helgene, atleast 12 timer trolig imidlertid på hverdager (på grunn av college) trolig ca 5-6 timer gjennomsnittet.
| |||
| |||
| Sine merkelige, men jeg føler meg som om min avhengighet til komp har stjålet det meste av min tenåringer |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker ca 2-3hours en dag. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Jeg har også brukt til å bruke omtrent dobbelt som på Xbox. men nå er jeg lei av stadig frysing og skitne diskfeil. upålitelige stykke crap som det er. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si 5 timer en dag for meg som jeg jobber 9 timer i døgnet og måtte sove gang. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker det ca 2 timer per dag i uken og i ca 2-3 timer på w / avslutt nå at Ive fikk alle mine gamle spillkonsoller ned fra loft og ha retro spill m / avslutte med min m8s
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil si 5 til 6 timer i helgene og 2 eller 3 timer på hverdager. Jeg er vanligvis installere et program eller spille et spill osv. |
|
| |||
| |||
| im tilbake opptil rundt 3 timer i døgnet fra 15 minutter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 eller 8 timer om dagen på jobb, og deretter et par timer på kvelden ...
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruke programmer på datamaskinen i nettverket fra hoveddatamaskinen | hotchef23 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 mai 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |