![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, bara nyfiken på hur mycket vi alla tillbringa en dag på våra datorer, jag brukade spendera varje vaken stund på mig, id säga en bra 12 timmar per dag 16 om jag hittade något intressant, men jag är nu nere 10 minuter kanske 15 om jag har ingenting annat att göra som inte är relaterade till mitt komp, jag trodde aldrig att id säga detta men Ive vuxit mycket uttråkad och trött på datorer i allmänhet, inklusive konsoler, så hur mycket tid lägger du tillbringa en dag på din dator ? och jag menar att du vill, inte för att sin del av ditt jobb. |
|
| |||
| |||
| Skulle säga, en del av jobbet skulle innebära 9 timmar. Men hemma om 1 eller 2 timmar med konstant aktivitet, men jag titta på CSI på min laptop när i sängen, så tillsätt ca 2 timmar på det då. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, även på helger, minst 12 timmar nog ändå på vardagar (på grund av college) förmodligen ungefär 5-6 timmar i genomsnitt.
| |||
| |||
| Dess konstigt men jag känner mig som om mitt missbruk till oblig har stulit de flesta av mina tonåringar |
|
| |||
| |||
| Jag spenderar ca 2-3 timmarna per dag. ibland mer, ibland mindre. Jag har också använts för att spendera ungefär dubbelt så stor som på xbox. men nu är jag trött på detta ständiga frysning och smutsig disk fel. otillförlitliga bit skit att det är. |
|
| |||
| |||
| Jag skulle säga 5 timmar per dag för mig eftersom jag jobbar 9 timmar om dagen och sedan måste sova nån gång. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag antar att jag använder den ungefär 2 timmar per dag under veckan och under ca 2-3 timmar vid w / slut nu när ive har alla mina gamla spelkonsoler ner från loftet och med retro-spel w / slut med min m8s
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag vill säga 5 till 6 timmar på veckosluten och 2 eller 3 timmar på vardagar. Jag brukar installera ett program eller spelar ett spel etc. |
|
| |||
| |||
| im back upp till cirka 3 timmar per dag från 15 minuter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 eller 8 timmar om dagen på jobbet, sedan ett par timmar på kvällen ...
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Med hjälp av program på datorn i nätverket från centrala datortillämpningar | hotchef23 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |