![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej. Dybest set vil jeg gerne henblik på en musikvideo på AOL, men som jeg forsøger at se det, vises en boks med angivelse af »denne video er ikke tilgængelig i dit område«. Så jeg formoder, at det har noget at gøre med copyright og pladeselskabet osv. Det er amerikanske AOL, ikke UK / INTL. Jeg rejste rundt, hvis det er muligt jeg kunne modvirke dette, og gøre det ud til, at jeg ikke ud af området? Cheers: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ønsker at modvirke ophavsretlige spørgsmål er imod forum politik.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alienware Area 51 Powersupply Problem 'I Think' | sefiruso | Cases & Strømforsyninger | 4 | 9 november 2009 18:00 |
| Auto.Renamed gerne Local Area forbindelse # 2 | Maxpc | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 7 juni 2009 13:02 |
| Hjemmelavede videoer - Home Made Videoer | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5. jun 2008 15:46 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 5 januar 2008 10:07 |
| Local Area Connection ikonet ikke set | Chain2r | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 25th Dec 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |