mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hvordan at se videoer, der ikke er tilgængelige i dit område?

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 maj 2007, 08:05
Medlem Gruppen

Default Hvordan at se videoer, der ikke er tilgængelige i dit område?

Hej.

Dybest set vil jeg gerne henblik på en musikvideo på AOL, men som jeg forsøger at se det, vises en boks med angivelse af »denne video er ikke tilgængelig i dit område«.

Så jeg formoder, at det har noget at gøre med copyright og pladeselskabet osv. Det er amerikanske AOL, ikke UK / INTL.

Jeg rejste rundt, hvis det er muligt jeg kunne modvirke dette, og gøre det ud til, at jeg ikke ud af området?

Cheers: D
Old 2 maj 2007, 08:33
Bandlyst Gruppen

Default Hvordan at se videoer, der ikke er tilgængelige i dit område?

Ønsker at modvirke ophavsretlige spørgsmål er imod forum politik.
Ikke gøre det igen Mike husk, eller du kan finde din tilbage medlemskab.

Tråd lukket.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Closed Thread

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Alienware Area 51 Powersupply Problem 'I Think' sefiruso Cases & Strømforsyninger 4 9 november 2009 18:00
Auto.Renamed gerne Local Area forbindelse # 2 Maxpc Networking, Modemer & VoIP 0 7 juni 2009 13:02
Hjemmelavede videoer - Home Made Videoer ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 5. jun 2008 15:46
Alienware Area 51 M9750 Macmac508 Laptops, Mobiles & PDA'er 1 5 januar 2008 10:07
Local Area Connection ikonet ikke set Chain2r Networking, Modemer & VoIP 2 25th Dec 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.