mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Hvordan vise videoer som ikke er tilgjengelige i ditt område?

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 mai 2007, 08:05
Medlem Group

Default Hvordan vise videoer som ikke er tilgjengelige i ditt område?

Hei.

I utgangspunktet vil jeg gjerne en visning en musikkvideo på AOL Men som jeg prøver å vise det, en boks vises som sier "denne videoen er ikke tilgjengelig i ditt område.

Så jeg antar det har noe å gjøre med opphavsrett og plateselskapet etc. Det er american AOL, ikke UK / Intl.

Jeg var vandrende om det er mulig jeg kunne motvirke dette og gjøre det ut til at jeg ikke ut av området?

Cheers: D
Old 2 mai 2007, 08:33
Banned Group

Default Hvordan vise videoer som ikke er tilgjengelige i ditt område?

Ønsker å motvirke opphavsrettslige spørsmål er imot forum politikk.
Ikke gjør det igjen Mike vennligst eller du kan finne ditt medlemskap trukket tilbake.

Tråd stengt.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Alienware Area 51 Powersupply Problem "I Think ' sefiruso Bærevesker & Strømforsyning 4 9 november 2009 18:00
Auto.Renamed liker Lokal tilkobling # 2 Maxpc Nettverk, modem og VoIP 0 7 juni 2009 13:02
Hjemmelagede videoer - Home Made Videoer ComputerGuy Multimedia & Kodeker 8 5 juni 2008 15:46
Alienware Area 51 M9750 Macmac508 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 5 januar 2008 10:07
Lokal tilkobling ikonet ikke sett Chain2r Nettverk, modem og VoIP 2 25 desember 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.