![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. I utgangspunktet vil jeg gjerne en visning en musikkvideo på AOL Men som jeg prøver å vise det, en boks vises som sier "denne videoen er ikke tilgjengelig i ditt område. Så jeg antar det har noe å gjøre med opphavsrett og plateselskapet etc. Det er american AOL, ikke UK / Intl. Jeg var vandrende om det er mulig jeg kunne motvirke dette og gjøre det ut til at jeg ikke ut av området? Cheers: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ønsker å motvirke opphavsrettslige spørsmål er imot forum politikk.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alienware Area 51 Powersupply Problem "I Think ' | sefiruso | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 9 november 2009 18:00 |
| Auto.Renamed liker Lokal tilkobling # 2 | Maxpc | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 7 juni 2009 13:02 |
| Hjemmelagede videoer - Home Made Videoer | ComputerGuy | Multimedia & Kodeker | 8 | 5 juni 2008 15:46 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 5 januar 2008 10:07 |
| Lokal tilkobling ikonet ikke sett | Chain2r | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 25 desember 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |