mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Hur kan man visa filmer som inte finns i ditt område?

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 maj, 2007, 08:05
Ledamot Gruppen

Default Hur kan man visa filmer som inte finns i ditt område?

Hallå.

I grund och botten vill jag inför en musikvideo på AOL, men som jag försöker visa det, det visas en ruta som anger "Den här videon är inte tillgänglig i ditt område".

Så jag antar det har något att göra med upphovsrätt och skivbolaget etc. Det är amerikanska AOL, inte UK / INTL.

Jag vandrade om det är möjligt jag kunde motverka detta och göra det verkar som om jag inte är ute i området?

Skål: D
Old 2 maj, 2007, 08:33
Banned Group

Default Hur kan man visa filmer som inte finns i ditt område?

Vill motverka upphovsrättsliga frågor är emot forum politik.
Gör inte det igen Mike behaga eller så kan du hitta ditt medlemskap återkallas.

Tråd stängd.

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Alienware Area 51 Powersupply problem "I Think" sefiruso Cases & Power Supplies 4 9 november 2009 18:00
Auto.Renamed gillar Anslutning till lokalt nätverk # 2 Maxpc Nätverk, Modem & VoIP 0 7 juni 2009 13:02
Homemade Videos - hemgjorda videoklipp ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 5 juni 2008 15:46
Alienware Area 51 M9750 Macmac508 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 5 januari 2008 10:07
Anslutning till lokalt nätverk ikon inte sett Chain2r Nätverk, Modem & VoIP 2 25 december 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.