![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå. I grund och botten vill jag inför en musikvideo på AOL, men som jag försöker visa det, det visas en ruta som anger "Den här videon är inte tillgänglig i ditt område". Så jag antar det har något att göra med upphovsrätt och skivbolaget etc. Det är amerikanska AOL, inte UK / INTL. Jag vandrade om det är möjligt jag kunde motverka detta och göra det verkar som om jag inte är ute i området? Skål: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vill motverka upphovsrättsliga frågor är emot forum politik.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alienware Area 51 Powersupply problem "I Think" | sefiruso | Cases & Power Supplies | 4 | 9 november 2009 18:00 |
| Auto.Renamed gillar Anslutning till lokalt nätverk # 2 | Maxpc | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 7 juni 2009 13:02 |
| Homemade Videos - hemgjorda videoklipp | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5 juni 2008 15:46 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 5 januari 2008 10:07 |
| Anslutning till lokalt nätverk ikon inte sett | Chain2r | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 25 december 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |