![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nu er det generelle hus pc er gået op i røg. Bogstaveligt. Ramte 'on' tænder fantastisk Temjin TJ-07-sagen. og POP! ![]() PSU har gjort en soveplads og taget bundkort med det. Og sandsynligvis den ram også. Måske CPU'en .... Sikke noget forbandet lort. She's miffed, I'm miffed. I'm miffed, at hun er miffed. Laptops, yeah laptops, det er den vej at gå. Bare blinkin 'solgt min HP også. Brug af Fujitsu på mo. Med en skele Jeg kan kun gøre de tegn på denne skærm. Uanset hvem besluttede 12 "af rummet var nok ønsker optagelse. Og jeg er den Pratt, der er aftalt. G'awd I'm likvidation. Nu har jeg fået en enorm desk ornament i form af sagen. Dammit.
|
| |||
| |||
| Sorry folks, havde til udluftning. ![]() Bestilt til hende: ![]() Bestilt til mig: Rockdirect Xtreme. 2.4, 8800m GTX. Jeg er nu tomhændede, men gladere. Og du kan ikke sætte en pris på dette.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din ikke at have meget held er du mate ...
| |||
| |||
| uheldige m8 håber hun kan lide det nye |
|
| |||
| |||
| Jeg troede, du var store i spil Alex, troede, du ville gå for en høj spec skrivebordet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill anden, hvad dave sagde
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Nej, sagde for et stykke tid siden jeg ikke en stor gamer længere. Jeg kan godt lide Lomac og C & C, men som handler om det til pc'en. Tilbringer det meste af mit spil tid på 360 nu. Desuden er Rock har 8800GTX, mobile version. Gæt, hvor den nye GX2 kommer fra folk .... Nope, ikke har held Dave. Den nye opbygning er ud af vinduet. Jeg er snarere ned over det hele, hvis jeg er ærlig. Amazing hvordan tabet af en maskine kan vinden dig ikke er det. Hun virkelig har brug for en ny lappy, denne Fujitsu bare ikke skære det nu. Ikke på en spec's grundlag, men på skærmen størrelse.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| at Sucs Hvis jeg var dig lige nu vil jeg sandsynligvis være gråd mine øjne ud!
| |||
| |||
| Du er ikke langt forkert CW. I fortiden, hvad?, 6 måneder, jeg har haft to PC's dør på mig. Stadig renset at være ærlig. Enhver, der læser denne formentlig kender den følelse; næsten planlagt rengøring af fans etc, konstant gradvise forbedringer, chkdsk, avg scanner, defrags blah blah. Og lægge alt det hårde arbejde med kun for at blæse, nej, ikke var tilfreds. Anyway, jeg er tidligere min whinging, gråd scene og give afkald på refleks køb af en lappy. Og GF har nu ændret hendes sind fra Sony til Dell XPS 420. . Fordi "det ser stilfuldt" Og jeg var nødt til at indrømme, det er ikke en dårlig spec komponent kloge (quad, 8800, 320 GB drev, Bluetooth-forbindelse til tastatur, mus osv.). Og "Det er et lignende specifikation til en du bygning" Så Sony aflyst mens jeg taler hende ud af det.Min nye bygge komponenter er på vej, bortset fra en mobo, ikke har truffet afgørelse om, at endnu.
|
| |||
| |||
| Dells SUC Jeg ville hellere gøre mit eget lappy Jeg luv ordet lappy |