![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyt yleinen talo pc on hävinnyt savuna ilmaan. Kirjaimellisesti. Hit "päällä" päälle loistava Temjin tj-07 tapauksessa. ja POP! ![]() PSU on tehnyt majailla ja ottaa emolevyn kanssa. Ja luultavasti ram samoin. Ehkä suoritintehon .... Saatana. Hän on loukkaantunut, olen loukkaantunut. Olen loukkaantunut siitä, että hän on loukkaantunut. Sylimikrot joo läppäreissä, että on tie. Just blinkin 'myi minun HP samoin. Käyttämällä Fujitsu on mo. Kanssa karsastaa voin vain antaa merkkejä tässä ruudussa. Se, joka päätti 12 "tilaa riitti haluaa ammunta. Ja olen Pratt että sovittu. G'awd Olen selvitystilaan. Nyt minulla on valtava työpöydän koristeena vuonna muodon osalta. Hemmetti.
|
| |||
| |||
| Sorry folks, oli ilmareiät. ![]() Järjestetty hänen: ![]() Tilata minulle: Rockdirect Xtreme. 2.4, 8800m GTX. Olen nyt pennitön, mutta onnellisempi. Ja et voi laittaa hinta siitä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei ole paljon onnea olet mate ...
| |||
| |||
| epäonninen M8 toivoa hän haluaa uuden |
|
| |||
| |||
| Luulin, että olit suuri osaksi pelaamista alex, ajatuksen haluat mennä korkean spec työpöydälle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| huonosti sitä, mitä dave sanoi
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Ei, sanoi jokin aika sitten en ole suuri pelaaja enää. Pidän Lomac ja C & C, mutta se on siitä, että pc. Viettävät suurimman osan pelaamista kertaa 360 nyt. Lisäksi, että Rock on 8800GTX, mobiiliversiota. Arvaa missä uuden GX2 on peräisin folks .... Nope, ei ole onnea Dave. Uusi kasvu ulos ikkunasta. Olen melko alas noin koko asia, jos olen rehellinen. Uskomatonta, miten menetys koneen voi tuuli sinua ei ole sitä. Hän todella tarvitsemme uuden lappy, tämä Fujitsu vain ei leikata sitä nyt. Not on a spec: n perusteella, vaan näytön kokoa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että Sucs jos i olit juuri nyt i olisi todennäköisesti itkua silmäni ulos!
| |||
| |||
| Et ole aivan väärässä CW. Tähän asti, mikä?, 6 kuukautta olen ollut kaksi pc: n kuolee minua. Still perattu oltava rehellisiä. Joka lukee tämän luultavasti tuntee tunne; lähes aikataulun puhdistus fanit jne. jatkuva incremental parannuksia, chkdsk, avg skannaa, defrags blah blah. Ja laittaisit kaikki siitä, että raskas työ vain se puhaltaa, ei, ei ole onnellinen. Joka tapauksessa, olen viime minun whinging, itkua vaiheessa ja antaa enemmän kuin refleksi hankinnan yhteydessä lappy. Ja GF on nyt muuttunut hänen mielessään että Sony on Dell XPS 420. . , Koska "se näyttää tyylikäs" Ja minun oli myönnettävä, se ei ole huono spec komponentti viisasta (quad, 8800, 320GB asemia, bluetooth-yhteydet Näppäimistön, hiiren jne.). Ja "Sen vastaavan eritelmän, jota olet rakennuksen" Niin Sony perua vaikka puhun hänen irti.Oma uusi rakentaa komponentteja ovat omalla tavallaan, paitsi mobo, ei ole päättänyt, että vielä.
|
| |||
| |||
| Dells menes i mieluummin tehdä oman lappy i Luv sana lappy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Give Me Back My C: / / Drive! | felix56 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 20th Jun 2009 05:26 |
| Kiire! Hanki lahjoittaa Of The Day! | computeruler | General Software Chat | 8 | 31. lokakuu 2008 12:53 |
| Antakaa minulle neuvoja | hewhoasks | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 20 Jan 2008 07:53 |
| Omg joku antaa minulle ase i `d haluaisi ampua tämän GIT ... | Carl | Off Topic Discussion | 3 | 11. Joulukuu 2007 06:40 |
| Miten voin antaa riippumaton IP-osoitteita? | shadowfoot17 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 30th Aug 2007 17:08 |
| Thread Tools | |
| |