![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nu allmänna hus st har gått upp i rök. Bokstavligen. Hit the "on"-knappen på fantastisk Temjin tj-07 fall. och POP! ![]() psu har gjort en våningssäng och tagit moderkort med det. Och förmodligen den ram också. Kanske CPU .... Sød det. Hon är miffed, I'm miffed. Jag miffed att hon miffed. Bärbara datorer, ja bärbara datorer, det är rätt väg att gå. Bara Blinkin "sålde min HP också. Använda Fujitsu vid mo. Med en kisa kan jag bara göra de tecken på denna skärm. Den som beslutat 12 "av rymden var nog vill skytte. Och jag är den Pratt som överenskommits. G'awd I'm likvidation. Nu har jag fått ett stort skrivbord utsmyckningen i form av ärendet. Tusan också.
|
| |||
| |||
| Sorry folks, fick utlopp. ![]() Beställs för henne: ![]() Beställs för mig: Rockdirect Xtreme. 2.4, 8800m GTX. Jag är nu utfattig, men lyckligare. Och du kan inte sätta ett pris på det.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din inte har mycket tur är du kompis ...
| |||
| |||
| otur M8 hoppas att hon tycker om den nya |
|
| |||
| |||
| Jag trodde du var stor i spel alex, trodde du skulle gå till en hög spec skrivbordet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjuka andra vad dave sa
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Nej, sa för ett tag sedan jag inte är en stor spelare längre. Jag gillar Lomac och C & C men det är om det för datorn. Tillbringar större delen av mitt spelande Temne på 360 nu. Dessutom är Rock har 8800GTX, mobil version. Gissa var den nya GX2 kommer från folk .... Nope, inte har någon lycka Dave. Den nya bygga ut fönstret. Jag är snarare ner om det hela om jag är ärlig. Otroligt hur förlusten av en maskin som kan rullas upp dig är det inte. Hon verkligen behöver en ny lappy detta Fujitsu bara inte klippa det nu. Inte på ett spec's grund utan på skärmstorlek.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| att Sucs Om jag vore dig just nu skulle jag antagligen gråta mina ögon!
| |||
| |||
| Du är inte långt fel CW. Förr i tiden, vad?, 6 månader har jag haft två st: s dör på mig. Fortfarande rensad att vara ärlig. Alla som läser detta förmodligen vet känslan, nästan regelbunden rengöring av fläktar etc, konstant inkrementella förbättringar, chkdsk, avg skannar, defrags bla bla. Och att allt det hårda arbete med att bara för att det blåser, nej, inte var nöjd. Hursomhelst, jag är förbi min ständiga gnället, gråtande scenen och ge upp på reflex inköp av en lappy. Och GF har nu ändrat sitt sinne från Sony till Dell XPS 420. . Eftersom "det ser stylish" Och jag måste erkänna det är ingen dålig spec del kloka (quad, 8800, 320 GB-enheter, Bluetooth för tangentbord, mus etc). Och "Den en liknande specifikationer till ett du bygga" Så Sony förfallna medan jag talar ut henne för det.Min nya bygga komponenter är på väg, utom en mobo har inte beslutat om det ännu.
|
| |||
| |||
| Dells fram Jag skulle hellre göra min egen lappy I luv ordet lappy |