mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Jeg savner min hund .......

Reply

Thread Tools
Old 10. sep 2008, 22:30
Donor-Gruppen

Default Jeg savner min hund .......

Den ulveunge min lille datter forsøger at gum øret off i mit nuværende avatar døde for et par år siden. Jeg savner at helvedes hunden. Hun var så sød og blid. Vi har en "ny" Wiener hund, (ikke min idé eller vilje), men det er bare ikke det samme. Sam, den nye hund, er ikke Mia, den gamle hund. Vi havde Mia før vi havde vores barn. Hun troede, vores barn var hendes "hvalp" fra den dag min datter kom hjem fra hospitalet, hvorfor hendes tålmodighed som mit barn forsøgte at spise hendes øre lol. I guess I like Sam, men dammit, du ikke kan erstatte en hund som en elpære længere end du kan erstatte alle andre, du kommer til at elske. Det er ikke Sam's skyld han ikke Mia.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg har indsendt dette undtagen oplever, at billedet igen gjorde mig savne min søde lille hvalp, og det er bestemt off topic. Am I off base her / Har nogen af jer folk virkelig kommer til at elske dit kæledyr? Jeg mener selv De folk, der har disse modbydelige katte lol ............ Mia var kun 6, da hun døde. Alt for unge, selv i hundens år.
Old 11. sep 2008, 07:38
Donor-Gruppen

Jeg ved, hvor du føler, jeg har mistet min hund, da hun var på omkring samme alder, og jeg var devistated fordi jeg var meget tæt på hende. sorry for dit tab mand.
Old 11. sep 2008, 11:27
Redaktør Gruppen

Ja, jeg tror, at alle mener det samme om elskede dyr.

Trods det faktum, jeg jævnligt se husdyr gå off til slagtning, eller endog at blive slagtet på Abbatoir, jeg stadig føler sig lidt trist over det. Jeg tror blot at være omkring dem hele tiden, gør du kommet til at kende dem.

Overraskende nok, jeg ikke finder det svært, når jeg er nødt til at skyde en tilskadekomne dyr, vil jeg gætte på, fordi jeg ved, jeg gør det rigtige og sætte det ud af sin elendighed.

Men, du ved du det bedste af dine hunde korte liv, og hun formentlig haft det mere.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Soundblaster XFi trafikdødeligheden - UK glip af hardware? quinda General Hardware Chat 2 20 oktober 2006 09:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.