vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Kaipaan koirani .......

Reply

Thread Tools
Old 10. Sep 2008, 22:30
Rahoittajien ryhmän

Default Kaipaan koirani .......

The pentu pikku tytär yrittää hartsi korvalla pois minun nykyinen avatar kuoli pari vuotta sitten. Kaipaan että perhanan koira. Hän oli niin makea ja lempeää. Meillä on "uusi" nakki koiran (ei oma idea tai toive), mutta se on vain ole sama. Sam, uusi koira, ei Mia, vanha koira. Meillä oli Mia ennen meillä oli lapsi. Hän ajatteli, että lapsella oli HER "pentu" siitä alkaen, kun tyttäreni tuli kotiin sairaalasta, joten hänen kärsivällisyydestäsi lapseni yritti syödä hänen korvansa lol. I guess I like Sam, mutta Hemmetti, et voi korvata koiran kuin hehkulamppu enää kuin voit korvata kukaan muu tulet rakastamaan. Se ei ole Sam vika ei ole hänen Mia.

En tiedä, miksi olen lähetetty tämän paitsi siitä, että kuva uudelleen sai minut kaipaamaan minun suloinen pieni pentu, ja se on varmasti pois aiheesta. Olenko väärillä jäljillä here / Onko kukaan teistä ihmiset todella tulevat rakastamaan your pets? Tarkoitan jopa te ihmiset, jotka ovat näiden kavalat kissat lol ............ Mia oli vain 6, kun hän kuoli. Aivan liian nuori, vaikka koira vuotta.
Old 11. Sep 2008, 07:38
Rahoittajien ryhmän

Tiedän mitä tunnet, i menettänyt koirani, kun hän oli noin saman ikäinen ja olin devistated koska olin hyvin lähellä häntä. pahoillani teidän tappio mies.
Old 11. Sep 2008, 11:27
Moderator Group

Kyllä uskon, että kaikki tuntuu sama noin rakasti eläimiä.

Vaikka olen säännöllisesti ks. tuotantoeläimiä mene pois teurastettavaksi tai edes teurastettua Abbatoir, olen edelleen sitä mieltä, hieman surullinen siitä. Luulen vain, että heidän ympärillään koko ajan, joten sinun tulee tietää niistä.

Yllättävää kyllä, en ole vaikeaa, kun olen kuvattaessa loukkaantuneiden eläinten, luulisin, koska tiedän, olen tekemässä oikeita asioita ja että se pois sen kurjuutta.

Mutta, te tiedätte, olet tehnyt parhaan koiria lyhyen elämän, ja hän luultavasti nauttinut siitä.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
SoundBlaster XFi kuoleman - UK Miss Ulkona Hardware? quinda Rautatavaran Chat 2 20. lokakuu 2006 09:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.