![]() |
|
| |||
| |||
| De pup mijn dochtertje probeert te gom het oor af in mijn huidige avatar stierf een paar jaar geleden. Ik mis die stomme hond. Ze was zo lief en zachtaardig. We hebben een "nieuwe" Wiener hond, (niet mijn idee of wens), maar het is gewoon niet hetzelfde. Sam, de nieuwe hond, is niet Mia, de oude hond. We hadden Mia voordat we hadden ons kind. Ze dacht dat ons kind was haar "pup" vanaf de dag dat mijn dochter thuiskwam uit het ziekenhuis, vandaar haar geduld als mijn kind probeerde te eten haar oor lol. Ik denk dat ik net als Sam, maar goddorie, kunt u niet in de plaats van een hond als een lamp meer dan kunt u deze vervangen iemand anders kom je aan de liefde. Het is niet de schuld van Sam hij niet Mia. Ik weet niet waarom ik dit gepost behalve zien dat beeld weer maakte me missen mijn lieve, kleine puppy, en het is zeker off topic. Ben ik off base here / Heeft een van je mensen echt gaan houden van uw huisdier? Ik bedoel, zelfs mensen die je hebt die vervelende katten lol ............ Mia was slechts 6 toen ze stierf. Veel te jong, zelfs bij honden jaar. |
|
| |||
| |||
| Ik weet hoe je je voelt, ik ben mijn hond toen ze werd rond dezelfde leeftijd en ik was devistated want ik was heel dicht bij haar. Sorry voor je verlies man. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik denk dat iedereen voelt hetzelfde over geliefde dieren. Ondanks het feit ik regelmatig zie boerderij dieren gaan voor de slacht, of zelfs het slachten op het abbatoir, ik voel me nog steeds een beetje verdrietig over. Ik denk alleen maar om hen heen de hele tijd, maakt u kennen. Verrassend, ik vind het niet moeilijk toen ik hebben om te schieten een gewond dier, denk ik, omdat ik weet dat ik doe het juiste ding te nemen en hem uit zijn ellende. Maar, weet je dat je het beste van uw honden korte leven, en zij waarschijnlijk genoten meer.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Soundblaster XFi verkeersdode - VK Miss Out op Hardware? | quinda | Algemeen Hardware Chat | 2 | 20 okt 2006 09:18 |
| Thread Tools | |
| |