![]() |
|
| |||
| |||
| Den dyreunge min lille datter prøver å gom øret av i min nåværende avatar døde for noen år siden. Jeg savner den jævla hund. Hun var så søt og myk. Vi har en "ny" Wiener hunden (ikke min idé eller ønske), men det er bare ikke den samme. Sam, den nye hunden, ikke Mia, den gamle hunden. Vi hadde Mia før vi har hatt våre barn. Hun mente våre barnet var hennes "valp" fra dagen min datter kom hjem fra sykehuset, derav hennes tålmodighet mens mitt barn forsøkte å spise henne øret lol. Jeg liker Sam, men dammit, du kan ikke erstatte en hund som en lyspære lenger enn du kan erstatte noen andre kommer du til å elske. Det er ikke Sam skyld at han ikke er Mia. Jeg vet ikke hvorfor jeg postet denne unntatt ser at bildet igjen gjorde meg savne min søt liten valp, og det er absolutt av emnet. Er jeg off base her / Har noen av dere folk virkelig kommer til å elske ditt kjæledyr? Jeg mener selv du folk som har de ekle katter lol ............ Mia var bare 6 da hun døde. Altfor små, selv i hunden år. |
|
| |||
| |||
| Jeg vet hva du mener, jeg mistet min hund da hun var rundt samme alder og jeg var devistated fordi jeg var veldig nær henne. sorry for tap mann. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg tror alle føler det samme om elsket dyr. Selv om jeg regelmessig se husdyr gå av for slakt, eller selv å bli slaktet på abbatoir, jeg føler meg litt trist om det. Jeg tror bare å være rundt dem hele tiden, gjør at du kommer til å kjenne dem. Surprisingly, jeg ikke synes det er vanskelig når jeg skal skyte en skadet dyr, antar jeg, fordi jeg vet jeg gjør det rette og sette den ut av sin elendighet. Men, du vet at du gjorde det best av hunder korte liv, og hun sannsynligvis likte den mer.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SoundBlaster XFi dødsfall - UK gå glipp av maskinvare? | quinda | General Hardware Chat | 2 | 20 oktober 2006 09:18 |
| Thread Tools | |
| |