![]() |
|
| |||
| |||
| Den pup min lilla dotter försöker gummihartser örat av i mitt nuvarande avatar dog för några år sedan. Jag saknar att jävla hund. Hon var så söt och mild. Vi har en "ny" Wiener hund (inte min idé eller önskan om), men det är bara inte samma sak. Sam, den nya hunden, inte är Mia, den gamla hunden. Vi hade Mia innan vi hade våra barn. Hon trodde att vårt barn var hennes "valp" från den dag min dotter kom hem från sjukhuset, därav hennes tålamod som mitt barn försökte äta hennes öra lol. Jag gillar Sam, men för helvete, du kan inte ersätta en hund som en glödlampa längre än vad du kan ersätta alla andra du kommer att älska. Det är inte Sam fel att han inte är Mia. Jag vet inte varför jag postat detta förutom att se att bilden återigen fick mig att sakna min söta lilla hundvalp, och det är verkligen off topic. Är jag utanför basen här / Har någon av er verkligen kommer att älska ditt husdjur? Jag menar, även ni som har de elaka katter lol ............ Mia var bara 6 när hon dog. Alldeles för ung, även i hund år. |
|
| |||
| |||
| Jag vet hur det känns, jag förlorade min hund när hon var ungefär samma ålder och jag var devistated eftersom jag var mycket nära henne. ledsen för din förlust mannen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jag tror att alla känner samma sak om älskade djur. Trots Jag regelbundet se husdjur går bort till slakt, eller ens att slaktas vid Abbatoir, jag tycker fortfarande lite ledsen över det. Jag gissar bara omkring dem hela tiden, gör att man lärt känna dem. Förvånande nog har jag inte tycker att det är svårt när jag måste skjuta ett skadat djur, antar jag eftersom jag vet att jag gör rätt sak och att det ur sitt elände. Men, du vet att du gjorde det bästa av din hund korta liv, och hon förmodligen haft det mer.