mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hvis sporten blev behandlet som uddannelse ...

Reply

Thread Tools
Old 20. august 2008, 07:05
Donor-Gruppen

Netop læst en artikel i The Times. http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle4568243.ece

"I sport, Storbritannien kunne ikke bede om årer, der skal foretages større eller svømmebassiner kortere, for løb, der skal omsættes til løbende evaluering for dem, der ikke kunne tage presset."

Old 20. august 2008, 17:11
Donor-Gruppen

For omkring 3 / 10 's af en nanosecond jeg var glad for at se overskriften og læse artiklen for hvis du har ændret navn og de skoler, det kunne have været skrevet om den amerikanske Men efter at 3 / 10' s af en nanosecond jeg realiseret i dette tilfælde elendighed ikke kan lide selskab, og jeg var ked af, at de samme problemer i undervisningen, at plage os, pest dig. Vi deler det samme problem, og det er det vi kalder her "politisk korrekthed". Her er det baseret på farven på ens hud, derovre, du heldigvis ikke behøver at beskæftige sig med, at, selv om de underliggende faktorer er de samme. IE: undskyldninger, der gøres for under nå mennesker baseret på irrelevante faktorer og standarder sænkes for at kompensere for dårlige pædagoger.

Jeg kunne skrive en opgave om dette, men jeg vil ikke. Det er nok at sige, jeg føler din smerte. Vores offentlige skolesystem er brudt Trods den de tonsvis af penge, vi smider på det, som det ser ud yours er. Som et resultat, jeg har brugt omkring $ 20.000 til at sende min 5 år gamle barn til en god private skole her i mit hjemland i Georgien (Georgien rækker LAST i USA for offentlige skoler). Jeg er ikke rig, jeg undvære mange ting at gøre dette ske, men jeg frygter det alternative mere. Jeg skrev en check i juni for det samme beløb for dette års skole for min nu 6 år gammel. Det er oven i den skat jeg betaler for de offentlige skoler, vi ikke bruger. De offentlige skoler skære midler til kunst, for computer og matematiske klasser, men forhøje dem for fodbold (ikke hvad du kalder fodbold, vi kalder AT fodbold lol), baseball og andre sports-programmer. Universiteter aktivt rekruttere og give "stipendier" til såkaldte studerende idrætsudøvere, der kan næppe skrive deres egne navne, mens fortjener lærde har til at deltage ringere skoler eller forgrunden gå kollegium, fordi de ikke har pengene.

Bare damn, I'm vandreture. Ked af. Det er bare en af mine hot knapper.
Old 21. august 2008, 14:44
Donor-Gruppen

Ja, der har været megen snak her om, hvorvidt standarder er blevet sænket eller undervisning bedre!

Som en matematik foredragsholder, var vi alle godt klar over, hvordan normer havde sneget og hvor meget grundlæggende forståelse faldet fra one size fits all pensum. Fysik er den samme.

Private uddannelse her er utilgængeligt for de fleste af os. Selv en familie på to UNI forelæsere som ikke har råd til dagen gebyrer for to børn, lad langs kostskole! Heldigvis var vi i et godt område med en stor by, så findes en anstændig state skolen, men selv på en privat skole alt er drevet af den samme SATS og GCSEs og GCEs designet af politikere.

Jeg tror ikke, at tingene er faldet så meget i kunst fag, selvom stavningen er et problem!

Tilsyneladende kan du videre til en høj standard i musik nu uden at være i stand til at læse et notat af musik eller anerkende nogen komponister. En af mine døtre har musik på GCSE og nåede A *, hun læser musik, men havde ingen anelse om typografier eller komponister.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.