vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Jos urheilu oli kohdeltava kuten koulutus ...

Reply

Thread Tools
Old 20 elokuu 2008, 07:05
Rahoittajien ryhmän

Default Jos urheilu oli kohdeltava kuten koulutus ...

Juuri lukemaan artikkelin Times. http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle4568243.ece

"Urheilussa Britanniassa ei voinut pyytää, että laakereillaan tehdään suurempia tai uima-altaat lyhyempi, koska rodut muutetaan jatkuvan arvioinnin niille, jotka eivät voineet ottaa paineita."

Old 20 elokuu 2008, 17:11
Rahoittajien ryhmän

Noin 3 / 10: n, joka nanosecond Olin iloinen nähdessäni otsikkoa ja lue artikkelin koska jos olet muuttanut nimet ja koulut se olisi voinut olla kirjoitettu USA: ssa, mutta sen jälkeen 3 / 10: n, joka nanosecond Tajusin tässä tapauksessa kurjuutta ei pidä yritys, ja olin surullinen, että samat ongelmat koulutuksessa että rutto meille, rutto sinua. Meillä on sama ongelma ja että se, mitä me kutsumme täällä "poliittisen korrektiuden". Tässä se perustuu värin toisen iho, tuolla, sinun onneksi ei tarvitse käsitellä, että vaikka taustalla olevat tekijät ovat samat. IE: tekosyitä tehdään alle saavuttaa ihmisten perustuu merkitystä tekijät, ja parhaillaan laskea korvata köyhille kasvattajille.

Voisin kirjoittaa essee, mutta en aio. Riittää, kun sanon, minusta teidän tuskaa. Julkiseen koulujärjestelmään on rikki huolimatta aiempaa tonnia rahaa meillä heittää sitä, koska se näyttää koneesi on. Tämän seurauksena vietin noin $ 20000 lähettää MINUN 5-vuotias lapsi hyvä yksityisen koulun täällä kotini valtion Georgia (Georgia riveissä viimeinen Yhdysvaltojen julkisten koulujen). En ole rikas, en ilman monia asioita, jotta näin tapahtuisi, mutta pelkään, toissijaisesti enemmän. Kirjoitin tarkistaa kesäkuussa sama määrä tämän vuoden aikana koulun minun nyt 6 vuotta vanha. Tämä on päälle veroja Maksanko julkisen koulujen emme käytä. Julkisen koulujen leikata rahoitusta taiteen, tietokoneella ja matematiikka luokkiin, mutta lisäävät niitä jalkapallo (ei, mitä te kutsutte jalkapallo, vaadimme, että jalkapallo lol), baseball-ja muut urheilu-ohjelmia. Yliopistot aktiivisesti rekrytoida ja antaa "apurahoja" niin sanottu opiskelija urheilijat, jotka voivat tuskin kirjoittaa omissa nimissään mutta ansaitsevalle tutkijat ovat osallistumaan huonompi kouluissa tai etualalle mennä college, koska heillä ei ole rahaa.

Aivan hemmetin, olen sokkeloinen. Pahoillaan. Se vain on yksi hot painikkeita.
Old 21 elokuu 2008, 14:44
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, on ollut paljon puhetta täällä siitä standardeja on laskettu tai opetukseen parantunut!

Tämän matematiikan lehtori, me kaikki olimme hyvin tietoisia siitä, kuinka standardeja löystynyt ja kuinka paljon perustiedot pois yksi koko sopii kaikille oppimäärä. Fysiikka on sama.

Yksityinen koulutus on pois ulottuvilta useimmat meistä. Myös perheen kaksi uni tuntiopettajia ei ollut varaa päivä palkkiot kaksi lasta, sallikaa pitkin sisäoppilaitos! Onneksi meillä oli hyvä alueen suuri kaupunki, niin löysi ihmisarvoisen valtion koulussa, mutta myös yksityisen koulun kaikki ohjaavat samat SATS ja GCSEs ja GCEs suunnitellut poliitikkoja.

En usko, että asiat ovat liukastui niinkään taiteen aiheet, mutta oikeinkirjoitus on ongelma!

Ilmeisesti voit edetä korkeatasoista musiikkia nyt ilman pysty lukemaan huomioon musiikkia tai tunnustamaan säveltäjiä. Yksi tyttäreni ei musiikkia GCSE ja saavuttaa A *; hän lukee musiikkia mutta hänellä ei ollut aavistustakaan siitä, tyylejä tai säveltäjiä.

Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.