![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Net lees ik een artikel in de Times. http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle4568243.ece "In de sport, Groot-Brittannië niet konden vragen voor de roeiriemen worden gemaakt groter of de zwembaden korter, voor races te worden omgezet in permanente evaluatie voor degenen die niet kunnen nemen van de druk."
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Voor ongeveer 3 / 10 's van een nanoseconde Ik was blij dat de kop en lees het artikel want als u de namen en de scholen zou kunnen zijn geschreven over de VS, maar na die 3 / 10' s van een nanoseconde besefte ik in dit geval ellende niet mooi bedrijf en ik was bedroefd dat dezelfde problemen in het onderwijs dat wij pest, pest je. We delen de zelfde probleem en dat is wat wij noemen "de politieke correctheid." Hier is het gebaseerd op de kleur van je huid, daar je gelukkig niet te maken hebben met dat, hoewel de onderliggende factoren zijn hetzelfde. IE: excuses worden gemaakt op grond van het bereiken van de mens op basis van irrelevante factoren, en de normen worden verlaagd als compensatie voor slechte opvoeders. Ik zou kunnen schrijven een essay over dit maar dat zal ik niet. Het volstaat te zeggen, ik voel je pijn. Onze openbare school is gebroken ONDANKS de ton van het geld dat we op gooien, want het lijkt jouwe is. Als gevolg daarvan heb ik ongeveer $ 20.000 te sturen MIJN 5 jaar oud kind op een goede prive-school hier in mijn huis staat Georgia (Georgia gelederen LAATST in de VS voor de openbare scholen). Ik ben niet rijk, dat doe ik zonder veel dingen te maken van dit gebeuren, maar ik vrees het alternatief meer. Ik schreef een controle in juni voor hetzelfde bedrag voor dit jaar school voor mijn nu 6 jaar oud. Dit is op de top van de belastingen die ik betaal voor de openbare scholen we niet gebruiken. De openbare scholen gesneden financiering voor de kunsten, voor de computer en wiskunde klassen, maar vergroten ze voor het voetbal (niet wat je noemt voetbal, noemen we dat het bij het voetbal lol), honkbal, sport en andere programma's. Universiteiten actief werven en geven "beurzen" om zogenaamde student atleten die nauwelijks kan schrijven hun eigen namen, terwijl verdienstelijke geleerden hebben om deel te nemen aan een lagere school of college voorgrond gaan omdat zij niet over het geld. Net damn, ik ben rambling. Sorry. Het net is een van mijn warme knoppen. |
|
| |||
| |||
| Ja, er is hier veel gesproken over de vraag of normen zijn verlaagd of onderwijs verbeterd! Als een docent wiskunde, waren we allemaal goed van bewust hoe normen had gleed en hoeveel fundamenteel begrip uit de one size fits all syllabus. Natuurkunde is hetzelfde. Particulier onderwijs is hier buiten het bereik van de meeste van ons. Zelfs een gezin van twee uni docenten niet kon veroorloven dag vergoedingen voor twee kinderen, laat langs kostschool! Gelukkig waren we in een goede ruimte van een grote stad, zodat er een fatsoenlijke openbare school, maar zelfs op een prive school alles wordt aangedreven door dezelfde SATS en GCSEs en GCEs ontworpen door politici. Ik denk niet dat dingen hebben gleed zo veel onderwerpen in kunst, maar de spelling is een probleem! Blijkbaar kunt u de voortgang naar een hoge standaard in de muziek nu zonder te kunnen lezen van een nota van muziek of erkennen alle componisten. Een van mijn dochters heeft muziek op GCSE en bereikt A *, ze leest de muziek, maar had geen flauw idee over stijlen of componisten.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |