![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bare lese en artikkel i The Times. http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle4568243.ece I idrett, Storbritannia kunne ikke be om årer skal gjøres større eller svømmehaller kortere, for løpene blir slått inn i kontinuerlig vurdering for de som ikke kunne ta press. "
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| For om lag 3 / 10 er av en nanosecond jeg var glad for å se overskriften og lese artikkelen fordi hvis du har endret navn og skolene det kunne vært skrevet om i USA, men etter at 3 / 10 er av en nanosecond jeg at i dette tilfellet elendighet liker ikke selskapet og jeg var saddened at de samme problemene i utdanning som pesten oss, plage deg. Vi har samme problem, og det er det vi kaller her "politisk korrekthet". Her er det basert på farge av ens hud, der du heldigvis ikke trenger å forholde seg til det, selv om det underliggende forhold er de samme. IE: unnskyldninger blir gjort for under oppnå mennesker basert på irrelevante faktorer, og standarder som blir senket for å kompensere for dårlige lærere. Jeg kan skrive et essay om dette, men jeg vil ikke. Nok det å si, jeg føler din smerte. Våre offentlige skolesystemet er ødelagt til tross for de mange pengene vi kaster på den, så ville det vises ditt er. Som et resultat Jeg tilbrakte rundt $ 20,000 å sende 5 år gamle barnet til en god privat skole her i hjemmet mitt State of Georgia (Georgia rangerer LAST i USA for offentlige skoler). Jeg er ikke rik, jeg gjør det uten mange ting å gjøre dette skje, men jeg frykter de alternative mer. Jeg skrev en sjekk i juni for samme beløp for dette år skole for meg nå 6 år gamle. Dette er på toppen av skatter jeg betale for offentlige skoler vi ikke bruker. Den offentlige skolen kutte finansieringen av kunst, for PC og matte klassene, men øke dem for fotball (ikke hva du kaller fotball, vi kaller at fotball lol), baseball, og andre idretter programmer. Univeristeter aktivt rekruttere og gi "stipender til såkalte student idrettsutøvere som kan knapt skrive sitt eget navn mens fortjenstfull forskere har til å være dårligere skoler eller forgrunnen gå universitet fordi de ikke har penger. Bare faen, jeg er springende. Beklager. Det bare er en av mine varme knapper. |
|
| |||
| |||
| Ja, det har vært mye snakk her om standarder har blitt redusert eller undervisning bedre! Som en matte foreleser, vi var vel klar over hvordan standarder hadde unngått og hvor mye grunnleggende forståelse droppes fra en størrelse passer alle pensum. Fysisk er det samme. Private utdanning her er utilgjengelig for de fleste av oss. Selv en familie med to uni foreleserne hadde ikke råd dag gebyrer for to barn, la langs kostskole! Heldigvis var vi en god området av en stor by, så finner en anstendig tilstand skolen, men selv ved en privat skole alt er drevet av den samme SATS og GCSEs og GCEs designet av politikerne. Jeg tror ikke det har unngått så mye i kunst fag, selv om stavemåten er et problem! Angivelig kan du videre til en høy standard på musikken nå, uten å være i stand til å lese et notat av musikk eller gjenkjenne noen komponister. En av mine døtre gjorde musikk GCSE og oppnås A *; hun leser musikk, men hadde ingen anelse om stiler eller komponister.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |