![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| stor slutter til fængsel pause, jeg kunne godt lide, hvordan alle planlagte ud f.eks Michaels mor få det hadede hende, hvad ab! tch at hendes egne sønner, den generelle få dømt til døden, og alle af dem lever lykkeligt nogensinde efter, tænkte jeg kellermen var død, gjorde ikke se, at der kommer, og et sidste spørgsmål, hvordan i alverden gjorde Michael dø, jeg troede selskabet behandlet ham |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Advarsel :::::SPOJegLER ALERT::::::
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Thanks for the heads up! |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du tak for heads up jeg sagde det på titel post !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endelser Crap.
Virksomheden behandlet tumoren så han ville leve et stykke tid længere, har de ikke kurere ham, jeg synes, det var en slags forhandlinger skib, de havde, enten dette eller Michael løb væk, kan jeg ikke huske. Jeg skrev til FOX klager, de har stadig ikke kommet tilbage til mig. Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Når fyrene kom til van Kellerman var ved at blive transporteret i de skal have skudt vagterne i stedet for ham. Episode 23 og 24 forklarer sluttede af episode 22 og skulle rydde et par ting, især Michaels død. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan at bryde adgangskoder i gmail eller Yahoo? | ISSGOD | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 18 juni 2009 08:23 |
| Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links?? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17th May 2009 12:08 |
| Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. jun 2009 06:04 |
| Prison break | Cew27 | Off Topic Discussion | 1 | 9. okt 2007 09:50 |
| Thread Tools | |
| |