![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| great ending til fengsel break, jeg likte hvordan alle planlagte f.eks Michaels mor får den hatet henne hva ab! tch til egne sønner, den generelle få dømt til døden og alle av dem leve lykkelig noensinne etter, tenkte jeg kellermen var død, didnt ser som kommer, og et siste spørsmål hvor på jorden gjorde Michael dø, jeg trodde selskapet behandlet ham |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Advarsel :::::SPOJegLer ALErt::::::
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk for heads up! |
|
| |||
| |||
| hva mener du takk for heads up jeg sa det på tittelen på innlegget !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avslutninger Crap.
Selskapet behandlet svulsten så han ville leve litt lenger, det gjorde de ikke kurere ham, jeg tror det var en slags forhandlinger skip de hadde, enten det eller Michael løp bort, kan jeg ikke huske. Jeg skrev til FOX klager, de fortsatt ikke kommet tilbake til meg. Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Da guttene kom til van Kellerman ble transportert i de må ha skutt vaktene i stedet for ham. Episode 23 og 24 forklare avslutningen av episode 22 og skulle rydde opp et par ting, spesielt Michaels død. |