![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| stor slutar att Prison Break, jag gillade hur de planerar och ut t.ex. Michaels mamma få det hatade henne vad ab! tch att hennes egna söner, den allmänna bli dömd till döden och alla av dem lever lyckliga i alla sina dagar, jag trodde kellermen var död, gjorde se till att komma, och en sista fråga hur i hela friden gjorde Michael dö, jag trodde att bolaget behandlat honom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varning :::::SPOILer ALERT::::::
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack för heads up! |
|
| |||
| |||
| Vad menar du tack för heads up jag sa det i rubriken på inlägget !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endings Crap.
Företaget behandlade tumören så att han skulle leva ett tag till, kunde de inte hjälpa honom, jag tror det var ett slags köpslående skepp hade de, antingen det eller Michael sprang iväg, kan jag inte minnas. Jag skrev till FOX klaga, de har fortfarande inte fått tillbaka till mig. Mitt System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| När killarna kom till van Kellerman var som transporteras i de måste ha skjutit vakter istället för honom. Episode 23 och 24 förklara slutet på avsnitt 22 och borde klara upp några saker, speciellt Michaels död. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur bryta lösenord i gmail eller yahoo? | ISSGOD | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 18 juni 2009 08:23 |
| Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? | Blitzgirl42 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Prison Break | Cew27 | Off Topic Discussion | 1 | 9 oktober 2007 09:50 |
| Thread Tools | |
| |