![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og jeg er normalt på her hver dag, men på grund af min linux eksperimenter har jeg ikke været på i et stykke tid
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice desktop wen du er færdig med din bygge det endelig vil blive en spekulerer machince i stedet for en drøm maskine!
| |||
| |||
![]() im tænker på at bruge linux permanent, er der noget det cant do! |
|
| |||
| |||
| tage ovr han verden kan du endda hack bedre med linux! |
|
| |||
| |||
| Wowowow Great post! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linux understøtter mindre end 7% af alle spil
| |||
| |||
| cadega understøtter tusindvis blev jeg ser på den liste, det støtter cod4 bf2 bf 2142 Crysis Renegade Bioshock langt græde set alle spil jeg søgte cadega støttede det, 3 pund om måneden, der er ikke halvt dårlig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg erhvervede Ubuntu et stykke tid siden og købt en HDD Også men har besluttet at installere Vista i stedet for. Tror, jeg kan enten fjerne vista eller delt det i to partitioner til at have en gås på Linux, hvis det er, at gode. Hvordan var det OS Installation? Også hvor stor er harddisken du bruger til Linux, og hvordan fulde er det? (stort set).
|
| |||
| |||
| OS-installation var en brise selv om resten er temmelig kompliceret, men det værd, ikke til en ny bruger |
|
| |||
| |||
| Ja, har forsøgt at installere det i går aftes, der var en dårlig flytte Vista ikke lide at blive budged en smule. Ville ikke lade Partition Magic re-size det partition, derefter kastede en hissy passer, da jeg forsøgte at nulstille min XP MBR, og efter at vende tilbage til Vista EasyBCD, besluttet at give mig en manglende hal.dll fejl, som i sidste ende blot tvunget mig til at trække Vista HDD og begynde forfra. Stadig ikke fik det sorteret, der blot venter på et midlertidigt bygge for at fjerne blank Vista HDD så det kan ikke rodet op min nuværende rig yderligere.
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sikkerhedskopier får ryggen op? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hej, jeg er back ...... Igen. | Emrys88 | Indføre Yourself Her | 6 | 21. mar 2009 13:37 |
| Få PC tilbage til, når jeg først havde det. | hadleigh_101 | Windows-operativsystemer | 11 | 12 juli 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |